Goede voornemens 2025

Googke

Well-known member
In navolging van het populaire slechte voornemensdraadje gooien we het hier om een andere boeg en vragen we de goede voornemens van de BG'ers in 2025.

Wat zijn die van jullie? Die van mij:
- Woning/appartement kopen.
- Minder alcohol drinken. In tegenstelling tot andere jaren drink ik nu wel eens een weekend niet, maar ik wil nu ook kunnen uitgaan en niet drinken.
- Bewijzen op het werk. Ben na veel piekeren toch van job veranderd en beklaag het me niet. Zijn ook overgenomen en nieuwe bazen, nieuwe wetten.
- Mentale rust. Het voornaamste by far.
- Sportief: 10 km in 45 min op een mooie run in België.
- De liefde vinden en minder piekeren hierover.
- Openstaan voor sociale contacten.

Laatst bewerkt:
- mij minder opjagen aan mijn familie
- mijn gevoelens laten gebeuren ipv wegstoppen
- mijn sexy zelf blijven

Belangrijkste nog vergeten: mijn caravan op @Tomski zijne oprit zetten

Laatst bewerkt:
Aller eerst voor iedereen een gelukkig en gezond 2025.
Mijn goede voornemers dit jaar is dat ik geen goede voornemers ga doen, want ik doe die toch niet.

Volgend eindejaar tegen 21 uur thuis zijn. En dan nog gewoon een film kijken o.d..

Morgen wsl ook een zombie.

Pfft

Piloot licentie (vliegtuig) halen. Ben al ingeschreven dus ik haal die wel dit jaar.

Plan is om zelf vliegtuig te hebben en dan ermee te reizen met het gezin.

Piloot licentie (vliegtuig) halen. Ben al ingeschreven dus ik haal die wel dit jaar.

Plan is om zelf vliegtuig te hebben en dan ermee te reizen met het gezin.
Kun je ook geen BG tripje plannen. Je komt ons halen met je vliegtuig en brengt ons naar je lodge.

Ik had me voorgenomen om dit jaar eens geen verkoudheid op te scharen i.t.t. die 2 keer in 2024. Maar gezien ik sinds afgelopen weekend met een verkoudheid zit is dat er al aan :angry:.

Stoppen met roken. Een pak minder alcohol drinken. Mijn diploma systeem- en netwerkbeheer behalen. 4 keer per week 10 km lopen. Meer neuken.

- De switch maken van voltijds in loondienst naar een interessante halftijdse job in loondienst in combinatie met de zaak van m'n vader in een vennootschap duwen (wat amper werk is want personeel).
- Een stapje hoger zetten in de fitness zodat ik 2025 kan afsluiten met een toned body.
- Meer openstaan om nieuwe mensen te leren kennen, want zit al te lang met de huidige vriendengroep.
- Nog meer exotische reisjes maken.

Ik had me voorgenomen om dit jaar eens geen verkoudheid op te scharen i.t.t. die 2 keer in 2024. Maar gezien ik sinds afgelopen weekend met een verkoudheid zit is dat er al aan :angry:.
Je hebt die nog vorig jaar opgeschaard, je bent er nog niet aan voor de moeite!

OT:
- minder streng voor mezelf zijn
- meer regelmaat in het sporten steken
- een fiets aanschaffen

Terug
Bovenaan