Google pixel 6 (pro)

Vanmorgen Pixel 6 Pro besteld op Franse Google Store
Levering 29-30 november

Adapter - levering 7-8 december
Zwarte hoes - levering 14-15 december
Je had eigenlijk net zo goed een 25W pps lader kunnen kopen voor 15 euro of minder. Het maximum uit een test was 22W dacht ik. In ieder geval helemaal geen 30W.

Ja heb dit ook gelezen op het net (hier of op Tweakers)
Nu mijn andere adapters zijn allemaal kapot,
ik laad momenteel mijn Samsung S8+ met mijn MacBook lader 😅

Ik ga dan ook maar voor een anker Nano gaan bij gelegenheid...

Binnen enkele dagen heb ik hem een maandje, top toestel, ik kan al nimeer zonder, alleen dat pennetje, voor de paar keren dat ik het nodig heb mis ik het wel, je kan ook screenshots resizen om een selectie te maken, maar vond het gewoon fijn om te doen zo

Vanmorgen Pixel 6 Pro besteld op Franse Google Store
Levering 29-30 november

Adapter - levering 7-8 december
Zwarte hoes - levering 14-15 december
Update:
Geleverd:
- Zwarte hoes : 23 november
- Adapter : 1 december

Pixel zelf: iedere dag verschoven en heb nu als datum 12 januari :angry:

Pixel, enkel en alleen al voor de pure android zonder alle bloatware van samsung.

Daarna nog de belofte van 5j updates. Heeft geen enkele andere smartphone maker denk ik (buiten apple, maar die zijn 1.5 keer zo duur)

@GETHEZ

Screenprotector is ok 👍
Ben geen fan van glas maar deze zie je bijna niet liggen.
Ik moet even bumpen, ik heb toch nieuwe besteld van spigen, de deze zit al lucht onder in de linker bovenrand, momenteel aan 14 euro op amazon Nederland, bijna overal betaal je plus 20 euro voor die align master, dus hoop dat het bij u ok blijft

Die methode met die vorm om op te leggen is wel sweet, nog nooit zo mooi een screen protector opgelegd...

Maarja kan altijd naar omhoog komen zo glas in de broekzakken... En ene keer als er stof en lucht onder zit moogt ge het vergeten

Na lang wikken en wegen ga ik na 10 jaar overstappen van iphone naar deze denk ik. Enkel het formaat houd me wat tegen.

Staat nu bij fnac in webdeal aan 648, staat wel geen leverdatum bij maar op voorraad.. Enkel de grootte he, krijg je dat ding wel makkelijk in je jeans denk ik dan. Ik kom van een iphone x.

Wat is de lader, gewoon random usb c?

De kleur is grijz maar bon zou er iets omgooien. @GETHEZ nog tips voor ik overstag ga?

Terug
Bovenaan