Tagliata
Well-known member
ze zijn nu ineens niet meer beschikbaar maar vorige week stonden ze nog op 509€ terwijl de pixel 8a overal rond de 450€ hing.
Idee wanneer de 9a uitkomt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De a-modellen werden de laatste jaren uitgebracht in mei, maar bij de 9a spreken nu al van maart (een half jaar na de 9). Ik heb het hier al eens geopperd: de prijs van de Pixels zakt vrij snel, dus is het stukken voordeliger om te wachten tot het einde van het jaar.Idee wanneer de 9a uitkomt?
Wachten is niet mijn sterkste punt zegt men madamDe a-modellen werden de laatste jaren uitgebracht in mei, maar bij de 9a spreken nu al van maart (een half jaar na de 9). Ik heb het hier al eens geopperd: de prijs van de Pixels zakt vrij snel, dus is het stukken voordeliger om te wachten tot het einde van het jaar.
Geen pixel owner maar op design vlak vind ik de huidige pixel phones wel de knapste telefoons op dit moment. Zowel de gewone als de fold.
Jammer dat iphone zo achterhaald is qua design, ze mogen wel eens spieken bij google.
Softwarematig stoort de iphone mij niet voorlopig, maar verandering is altijd welkom. De hardware is het probleem jammer genoeg, er is amper verschil tussen een 12 pro en een 16 pro.
Google start reparatieprogramma voor accu Pixel 7a die onverwacht kan opzwellen
Ik heb de mijne aangemeld en kom schijnbaar in aanmerking voor een compensatie van 456 USD. Batterij is nog niet opgezwollen, maar accuduur is de laatste tijd wel zo zwaar achteruit aan het gaan dat ik al overwoog om hem aan te melden onder garantie.
heb ik gelezen ja.Niet vergeten je Payoneer account zo snel mogelijk stop te zetten nadat je de compensatie hebt ontvangen. Anders rekenen ze na een jaar een fee aan als je het verder niet meer gebruikt.
Mijn vrouw heeft een Pixel 4a en na hun software update was de batterij waardeloos geworden.hier ook een pixel 6a waar ik een melding van google heb gehad dat deze na 400 laadcycli problemen kan geven
heb ook een refund gevraagd (via payoneer) van 100 dollar
het lijkt me toch dat er serieuze batterijproblemen zijn dan in hun gsm's
wel spijtig want vind het een hele goede gsm.
in amerika kan men een gratis batterij vervanging krijgen.
kan men deze hier ook ergens betrouwbaar laten maken? batterij vervangen bedoel ik dan.

ik ben nog steeds aan het wachten op die terugbetaling
en ook bericht gehad van de winkel dat mijn 6a batterij niet meer te krijgen is wtf