Google pixel phones topic

Idee wanneer de 9a uitkomt?
De a-modellen werden de laatste jaren uitgebracht in mei, maar bij de 9a spreken nu al van maart (een half jaar na de 9). Ik heb het hier al eens geopperd: de prijs van de Pixels zakt vrij snel, dus is het stukken voordeliger om te wachten tot het einde van het jaar.

De a-modellen werden de laatste jaren uitgebracht in mei, maar bij de 9a spreken nu al van maart (een half jaar na de 9). Ik heb het hier al eens geopperd: de prijs van de Pixels zakt vrij snel, dus is het stukken voordeliger om te wachten tot het einde van het jaar.
Wachten is niet mijn sterkste punt zegt men madam

Geen pixel owner maar op design vlak vind ik de huidige pixel phones wel de knapste telefoons op dit moment. Zowel de gewone als de fold.
Jammer dat iphone zo achterhaald is qua design, ze mogen wel eens spieken bij google.

Google start reparatieprogramma voor accu Pixel 7a die onverwacht kan opzwellen

Ik heb de mijne aangemeld en kom schijnbaar in aanmerking voor een compensatie van 456 USD. Batterij is nog niet opgezwollen, maar accuduur is de laatste tijd wel zo zwaar achteruit aan het gaan dat ik al overwoog om hem aan te melden onder garantie.

Ik merkte de laatste tijd dat de batterij van mijn 7a (06/2023) ook serieus achteruit was gegaan. Tijdens het googelen voor het probleem te kunnen verhelpen kwam ik ook op die terugbetalingsdienst uit. Bij mij kwam de compensatie uit op $200. Een tiental dagen geleden het aangemeld en vandaag staat € 166 op mijn rekening.

hier ook een pixel 6a waar ik een melding van google heb gehad dat deze na 400 laadcycli problemen kan geven
heb ook een refund gevraagd (via payoneer) van 100 dollar
het lijkt me toch dat er serieuze batterijproblemen zijn dan in hun gsm's
wel spijtig want vind het een hele goede gsm.
in amerika kan men een gratis batterij vervanging krijgen.
kan men deze hier ook ergens betrouwbaar laten maken? batterij vervangen bedoel ik dan.

Niet vergeten je Payoneer account zo snel mogelijk stop te zetten nadat je de compensatie hebt ontvangen. Anders rekenen ze na een jaar een fee aan als je het verder niet meer gebruikt.

Niet vergeten je Payoneer account zo snel mogelijk stop te zetten nadat je de compensatie hebt ontvangen. Anders rekenen ze na een jaar een fee aan als je het verder niet meer gebruikt.
heb ik gelezen ja.
heb vandaag bij de plaatselijke telecom een batterij besteld
69 euro om te vervangen.
denk dat die batterijen nu wel snel uitverkocht gaan zijn.
vandaag ging de telefoon heel snel achteruit. zo opeens alsof ze het expres doen.

hier ook een pixel 6a waar ik een melding van google heb gehad dat deze na 400 laadcycli problemen kan geven
heb ook een refund gevraagd (via payoneer) van 100 dollar
het lijkt me toch dat er serieuze batterijproblemen zijn dan in hun gsm's
wel spijtig want vind het een hele goede gsm.
in amerika kan men een gratis batterij vervanging krijgen.
kan men deze hier ook ergens betrouwbaar laten maken? batterij vervangen bedoel ik dan.
Mijn vrouw heeft een Pixel 4a en na hun software update was de batterij waardeloos geworden.
Omdat ze toch nog content was van gsm ook een nieuwe batterij laten insteken via de mediamarkt. Is wel goe gegaan :)

Met de batterijproblemen en de compensatie die ik heb gehad, heb ik toch maar een andere gm gekocht. Niks te vroeg precies want mijn 7a is serieus bol beginnen te staan van batterij zwelling. Echt veilig is dat niet..

ik ben nog steeds aan het wachten op die terugbetaling
en ook bericht gehad van de winkel dat mijn 6a batterij niet meer te krijgen is wtf

ik ben nog steeds aan het wachten op die terugbetaling
en ook bericht gehad van de winkel dat mijn 6a batterij niet meer te krijgen is wtf

Ik had na 9 dagen een reply gestuurd op de mail van Google dat ik niets meer had vernomen van Payoneer. Ik kreeg die avond nog antwoord en 2 dagen later stond het op mijn rekening.

heb de refund aanvraag nog eens doorlopen en toen werd er gezegd dat de payoneer account gevonden was en diezelfde dag had ik bericht.
nu nog wachten tot het effectief op de rekening staat.
en zoeken waar ik mijn batterij kan laten vervangen.

Nog iemand die reeds heeft besteld? Ikzelf heb een bestelling gedaan voor een 10 pro XL. Ik kom van een basis 8 dus gaat wel best een opstap zijn al voldoet die eigenlijk nog gewoon. Voonamelijk de camera ben ik wel benieuwd naar want daar vloek ik toch soms op bij huidig toestel.
Het grotere scherm heb ik wat twijfels bij aangezien ik dat soms wel vervelend vind in een broekzak e.d. maar goed voor die 100 euro verschil vond ik het wat dwaas de kleinere pro te nemen.

Nu heb ik die besteld en stond levering 27-28/8 maar nog niets gehoord van google, benieuwd of ik hem deze week nog ga hebben.
Kreeg nog wel een mooie waarde terug van bijna 500 euro voor het toestel, als ze hem niet afkeuren natuurlijk ;-).

Sinds eergisteren binnen en eerste indrukken zijn wel top, wat een camera tov de gewone 8. De grootte is even wennen maar had daarnet de 8 terug vast en de oogt nu al wat klein dus komt wel goed. Natuurlijk hoe kleiner hoe makkelijker te bedienen maar hoe groter hoe leuker met games en de batterij etc.

Gratis een jaar one pro gekregen bij de aankoop, ook handig al zou ik er nooit 250 euro per jaar voor gaan dokken omdat het eigenlijk allemaal uitbreiding is van functionaliteiten op apps die je amper gebruikt. Die 2 tb opslag is natuurlijk ook iets waar geen ziel aan komt. Ik heb 20 gb 😬

Als je de Pixel 10 wil kopen kan je je oude GSM inruilen en korting krijgen.
Indien ik een Pixel 8 zou inruilen krijg ik daar bijna €500 voor. Tempting.

Stomme marketing 🥲

Terug
Bovenaan