Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik zie dit staan:

oX9H6nv.png

Ik weet wel niet of ge met ps5 met een ps4 bakske kunt spelen dan
Leert eens spelen met een ps5 kaske eh. Zoveel mensen die geen PS5 hebben kunnen kopen en gij zit ps4 spellen te spelen op ne 5 🙈

Heb geen zin om nieuwe bakskes te moeten kopen, aangezien garantie al meer dan een jaar geleden was... Dan houd ik deze liever voor als ik eens kortere spellen speel (fifa en GT zijn slopend voor bakskes) endusja, zowel de build quality als de vorm/plaatsing van de knoppekes vind ik niet goed van deze bakskes
Leert eens spelen met een ps5 kaske eh. Zoveel mensen die geen PS5 hebben kunnen kopen en gij zit ps4 spellen te spelen op ne 5 🙈

Elke generatie PS controller voelt net steviger en meer solide aan.
Neem eens van elke generatie een controller vast en voel zo de kwaliteit en ergonomie erop vooruitgaan. (persoonlijke mening ofc)

Bij de Xbox vond ik de 360 wired wel het summum van ergonomie :unsure:

Dat jullie daar over kunnen twijfelen gaat mijn petje toch te boven.
Enigste reden dat ik twijfel is omdat ik geen stuur heb en vooral vroeger wel heb gehad. Met stuur zou ik daar ook easy 100-en uren insteken, maar met controleren ben ik veel sneller uitgekeken op racegames. Maar een stuur krijg ik hier thuis echt niet meer verkocht.

Enigste reden dat ik twijfel is omdat ik geen stuur heb en vooral vroeger wel heb gehad. Met stuur zou ik daar ook easy 100-en uren insteken, maar met controleren ben ik veel sneller uitgekeken op racegames. Maar een stuur krijg ik hier thuis echt niet meer verkocht.
Na gebruik een gezellig dekentje oversmijten? :unsure:

Hoop, persoonlijk dan toch, dat GT7 terug gaat naar zijn roots (GT3 en GT4 op de PS2 blijven mijn favoriete GT's).

Ik herken die situatie :rofl:

ik zou dat ook niet slecht vinden eigenlijk. bepaalde licence voor aan een bepaalde class te mogen meedoen online.
True. Zeker voor de sport online modus zou een verplichting vaan een license voor de klasse waarin je wil racen geen slechte zet zijn. Het zou toch een klein beetje kunnen aantonen dat je weet hoe zo'n wagen rijdt.

Gewoon het systeem zoals Assetto Corsa. Deftige licencie, rating. Zo beu om practice en qualy te doen om dan er 9/10 in de 1ste bocht uitgeramd te worden.

Dat jullie daar over kunnen twijfelen gaat mijn petje toch te boven.
Betere (sim)racegame ga je komend jaar niet vinden op de PS5, pure art deze game van bloedmooie graphics tot details van de wagens & racegevoel.
Mss Assetto Corsa Competizione die wat in de buurt gaat komen.

Als er 1 maatstaf is van (sim)racegames is het voor mij toch GT
Kzou er niet van verschieten dat ik er terug minstens min. 300u insteek. 🙈
ACC is mijlen ver voor op sim vlak, als GT maar in de buurt gaat komen van physics dan mag je hem er naast leggen.
Als je puur kijkt op graphics dan zal GT winnen, maar ik wil wel keer de physics naast mekaar leggen.

ACC is mijlen ver voor op sim vlak, als GT maar in de buurt gaat komen van physics dan mag je hem er naast leggen.
Als je puur kijkt op graphics dan zal GT winnen, maar ik wil wel keer de physics naast mekaar leggen.
Qua totaalpakket denk ik wel eerder GT. Maar ik ga later eens ACC wel eens uittesten

Ik had daarstraks een podcast geluisterd van LSM (Colin Moriarty) en die had z28 te gast. Ne kerel die professioneel raced en heel veel sims speelt. En die zei wel dat je zo van die echte sims hebt dat heel fel op de physics letten en extreem alles nadoen zoals het op het circuit gebeurt. Spellen zoals iracing,...
Maar hij beschouwt Gran Turismo toch ook als een echte sim. Het heet natuurlijk niet voor niets the real driving simulator 😄. Want ik lees dikwijls hier op het forum en andere plaatsen,...dat Forza motorsport gt al lang voorbij gestoken is, maar dieje z28 is het daar wel totaal niet mee eens en de vorige 'expert' die te gast was ook niet. Ze zeggen dat Gran Turismo qua details echt niet normaal is. Ook rijgedrag, zitten zoveel kleine details in verborgen dat het super realistisch doet aanvoelen. Al zijn er spellen die nog realistischer zijn met bepaalde physics zoals vermeld. Als je bijvoorbeeld over een hobbel rijdt...
In ieder geval, ik merk toch dat Gran Turismo veel liefde krijgt, zeker ook van de experts. En 7 ziet er wel fenomenaal uit, zoveel soorten lak, zoveel circuits, zoveel geschiedenis van auto's verstopt in de game, je ziet dat het gemaakt is uit pure passie. Ik zelf ben een beetje uit die soorten games. Maar het kriebelt wel een beetje. Vroeger wel veel gespeeld de GT games.

de experts? ik heb nog nooit van die Colin Moriarty gehoord, in ieder geval, en als ik z28 intik op google, krijg ik alleen camaro's te zien.
voor een expert professional racer vind ik dat toch maar een onbekend beestje.

don't get me wrong: er zit realisme in GT, maar sommige dingen zijn ook gewoon overdreven om het fungehalte op te drijven.

de experts? ik heb nog nooit van die Colin Moriarty gehoord, in ieder geval, en als ik z28 intik op google, krijg ik alleen camaro's te zien.
voor een expert professional racer vind ik dat toch maar een onbekend beestje.

don't get me wrong: er zit realisme in GT, maar sommige dingen zijn ook gewoon overdreven om het fungehalte op te drijven.
Het gaat om z28gaming

Ik kende die ook niet, maar die zijn heel familie zit in het professionele racing gedoe.
En Colin Moriarty is helemaal geen expert op vlak van racing. Maar hij is de baas van Last stand media. Eerst ign, daarna kinda funny, nu opzich zelf LSM. En doet dikwijls zeer interessante interviews. De hoofdshow van hem is een Playstation podcast. Maar er is ook een Xbox podcast die door mr Matty plays gehosted wordt. Maar om alles te kunnen horen van LSM moet je een abo plakken op hun Patreon.

nja kijk

je hebt dus een GT: Sport streamer
en een PS-podcaster

die praten over een AAA-game die in volle marketing-campagne zit voor release.

ik wil niemand die ik niet ken beschuldigen, maar geheel objectief is dat toch niet, imo. Heel veel simracers die ik volg hebben óók hun hele professionele leven in het kader van simracen, sommigen hebben de overstap naar het echte werk gemaakt, maar weinigen gaan zeggen dat GT een full sim is. Zelfs Jimmy Broadbent (die toch mee groot geworden is met GT, en zelfs als promoter en commentator optreedt bij GT Esports events) gaat dat niet zeggen. GT is meer simcade dan simulation. Het voélt realistisch aan, en er wordt misschien met heel veel rekening gehouden, maar het wordt allemaal een beetje versimpeld en bij momenten overdreven om het toegankelijker te maken. Daar is niks mis mee, maar het haalt het onderliggende realisme wel minder aan het oppervlak.

maar ok: dat Forza minder realistisch is als GT, daar kan ik wel mee akkoord gaan.

Terug
Bovenaan