Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

nja kijk

je hebt dus een GT: Sport streamer
en een PS-podcaster

die praten over een AAA-game die in volle marketing-campagne zit voor release.

ik wil niemand die ik niet ken beschuldigen, maar geheel objectief is dat toch niet, imo. Heel veel simracers die ik volg hebben óók hun hele professionele leven in het kader van simracen, sommigen hebben de overstap naar het echte werk gemaakt, maar weinigen gaan zeggen dat GT een full sim is. Zelfs Jimmy Broadbent (die toch mee groot geworden is met GT, en zelfs als promoter en commentator optreedt bij GT Esports events) gaat dat niet zeggen. GT is meer simcade dan simulation. Het voélt realistisch aan, en er wordt misschien met heel veel rekening gehouden, maar het wordt allemaal een beetje versimpeld en bij momenten overdreven om het toegankelijker te maken. Daar is niks mis mee, maar het haalt het onderliggende realisme wel minder aan het oppervlak.

maar ok: dat Forza minder realistisch is als GT, daar kan ik wel mee akkoord gaan.
Je hebt overschot van gelijk, GT is maar een semi/simulator bloed mooi. Maar echt sim racers wt je op ps kan vinden pc 1en 2 asseto corsa

Gewoon genieten van deze mooie game zou ik zeggen ipv eindeloos erover te redetwisten! Toch heel veel volk over communities heen dat aan het uitkijken is nr deze.

nja kijk

je hebt dus een GT: Sport streamer
en een PS-podcaster

die praten over een AAA-game die in volle marketing-campagne zit voor release.

ik wil niemand die ik niet ken beschuldigen, maar geheel objectief is dat toch niet, imo. Heel veel simracers die ik volg hebben óók hun hele professionele leven in het kader van simracen, sommigen hebben de overstap naar het echte werk gemaakt, maar weinigen gaan zeggen dat GT een full sim is. Zelfs Jimmy Broadbent (die toch mee groot geworden is met GT, en zelfs als promoter en commentator optreedt bij GT Esports events) gaat dat niet zeggen. GT is meer simcade dan simulation. Het voélt realistisch aan, en er wordt misschien met heel veel rekening gehouden, maar het wordt allemaal een beetje versimpeld en bij momenten overdreven om het toegankelijker te maken. Daar is niks mis mee, maar het haalt het onderliggende realisme wel minder aan het oppervlak.

maar ok: dat Forza minder realistisch is als GT, daar kan ik wel mee akkoord gaan.
Maar ze zeggen toch ook letterlijk dat er andere race games zijn die nog veel meer sim zijn. Zoals ik al zei met iracing,... Maar ze vinden gt echt wel een speciaal spel en de andere expert waar Colin een interview mee gedaan heeft is Alex Jones. 2 maandjes geleden als ik me niet vergis. En die beweerde ook dat Gran Turismo nog altijd voor is op forza op vlak van gevoel, details,... In de race community. Maja, ik weet het niet he. Ik kan wel begrijpen dat er veel mensen zijn die Forza motorsport beter/fijner vinden. Dat is smaak he. En qua pure sims, zoals jullie en ook zij zeggen, er zijn sims die nog veel verder gaan dan Forza en GT idd.

Bol preorder gecancelt en preorder geplaatst op de Playstation store. De prijs scheelt hem maar 5€ op Bol en digitaal is wel handig als je geen disc nodig hebt.

Ps 4 pro is mijn eerste console en daar zat GT sport bij. Dat heeft lang in mijn schuif gelegen tot ik toch eens niet wist wat gedaan en het geïnstalleerd heb. Ondertussen toch al veel lol aan beleefd en ik zie wel uit naar GT7.
Ik heb het geluk dat een vriend van met de disc anniversary versie gekocht heeft en die ps4 voucher niet van doen heeft.
Dus in ruil voor enkele pinten mag ik die hebben.
Een cleane start zonder extra credits en wagens staat me ook meer aan voor de beleving van een echte GT titel.

Wel +5€ verzending naar België en ze kunnen niet verzekeren dat je het op release hebt
Damn net gaan kijken en de vorige keer moest ik geen verzending betalen, is wel al ruim meer dan een jaar geleden. Dat maakt het minder interessant :( dan misschien toch maar via bol en zo de kas van BG nog wat spijzen.

Bij mij is de Anniversary edition al een tijdje geleden bestel :-)
de Sport vond ik eerlijk gezegd wat minder maar van de GT7 verwacht ik heel veel.
Hopelijk combineren ze de sterkte punten van GT in het verleden met een aantal nieuwe en hedendaagse gameplaytechnieken.
En hopelijk steken ze in de multiplayer ook voldoende uitdaging want ik ga het veel samen spelen met een vriend.

Met terug te gaan kijken wat er in de Disc version van the Anniversary editie zat zie ik dat er ook een Digital ps4 voucher bij zit.
Heeft er iemand een idee of dat dan ook moet gekoppeld zijn aan mijn account of kan ik bv die ps4 voucher op een volledig andere PS4 met andere account gebruiken ? Zou handig zijn voor mijn zoon eventueel of mss een vriend :-)

Met terug te gaan kijken wat er in de Disc version van the Anniversary editie zat zie ik dat er ook een Digital ps4 voucher bij zit.
Heeft er iemand een idee of dat dan ook moet gekoppeld zijn aan mijn account of kan ik bv die ps4 voucher op een volledig andere PS4 met andere account gebruiken ? Zou handig zijn voor mijn zoon eventueel of mss een vriend :)
Ik zie regelmatig die vouchers verkocht worden. Dus ik zou ergens denken dat die niet gekoppeld is. Anderzijds vind ik het redelijk 'retard' van Sony als de beide edities niet aan elkaar gekoppeld zouden zijn...
Schieten ze hun eigen redelijk mee in de voet lijkt me...

Heb GT6 op de PS3 redelijk kapot gespeeld, met de GT Sport heb ik me wel even geamuseerd maar het is toch niet dat...
Een mix tussen beiden zou ideaal zijn! Uitgebreide campaign en dan een online gedeelte waarvoor je ook bepaalde licenties moet hebben.
Te veel het varken uithangen online en u licentie wordt ingetrokken en je kan terug van voor af aan opnieuw beginnen :evil:

Bol preorder gecancelt en preorder geplaatst op de Playstation store. De prijs scheelt hem maar 5€ op Bol en digitaal is wel handig als je geen disc nodig hebt.
Hoe groot zou ie digitaal zijn? Ik ga moeten plaats maken, zijn veel van die games die ik tussendoor speel met mijn petekindje

Nooit koop ik zo dure games via psn, al is dat wel een game die je mss jaren kan spelen
Ik normaal gezien ook niet maar op Bol staat het amper 5€ goedkoper. Digitaal heeft het voordeel dat de PS5 muisstil is.
Hoe groot zou ie digitaal zijn? Ik ga moeten plaats maken, zijn veel van die games die ik tussendoor speel met mijn petekindje
Geen idee maar meestal scheelt de disc en digital versie niet veel van grootte.

Ik zie regelmatig die vouchers verkocht worden. Dus ik zou ergens denken dat die niet gekoppeld is. Anderzijds vind ik het redelijk 'retard' van Sony als de beide edities niet aan elkaar gekoppeld zouden zijn...
Schieten ze hun eigen redelijk mee in de voet lijkt me...

Heb GT6 op de PS3 redelijk kapot gespeeld, met de GT Sport heb ik me wel even geamuseerd maar het is toch niet dat...
Een mix tussen beiden zou ideaal zijn! Uitgebreide campaign en dan een online gedeelte waarvoor je ook bepaalde licenties moet hebben.
Te veel het varken uithangen online en u licentie wordt ingetrokken en je kan terug van voor af aan opnieuw beginnen :evil:
Ja dat was ik eerst ook aan het denken dat het wat dom is om dat niet te koppelen.
Langs de andere kant betaal je voor de Anniversary editie wel 100 € dus daar halen ze wel telkens wat extra cash mee binnen natuurlijk.

Voorsmaakje van de verbeterde AI:

Can an AI outrace the best human *Gran Turismo* drivers in the world? Meet Gran Turismo Sophy and find out how the teams at Sony AI, Polyphony Digital Inc., and Sony Interactive Entertainment worked together to create this breakthrough technology.

Terug
Bovenaan