Ik max eens 10.000cr en eens een boordcomputer, lijkt bij zelfde verhaal als bij forza daar kreeg ik telkens een broek of hemdjeCool. Net een Lambo Murcielago (385.000 CR) gekregen uit zo een roulette.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik max eens 10.000cr en eens een boordcomputer, lijkt bij zelfde verhaal als bij forza daar kreeg ik telkens een broek of hemdjeCool. Net een Lambo Murcielago (385.000 CR) gekregen uit zo een roulette.

Ik momenteel op Normal. Eens dat ik goed was heb gespeeld ga ik wel naar hard normaal gezien.Op welk niveau rijden jullie? Easy, normal of hard?
Op hard, en dan de auto tunnen tot ik kan winnenOp welk niveau rijden jullie? Easy, normal of hard?

En de recordtijden die in 't echt met LMP1 wagens gereden zijn, zijn nog eens een heel stuk sneller dan wat ik er in het spel uit krijg. Is me wel niet meteen duidelijk hoe dat komt, want mijn laps zijn wel strakBen wel geschrokken van zo een GT wagen die ze bij Le Mans gebruiken, toen ik die bij de rijbewijzen voorgeschoteld kreeg. Ik wist niet dat die zo snel konden optrekken.![]()
Misschien komt er heel wat tuning bij kijken, en daar hou ik me minder graag mee bezig.Ik heb normal gekozen. Alle assist af behalve tcs.Op welk niveau rijden jullie? Easy, normal of hard?
Manueel gaat enkel op PS5Beste omstandigheden om kennis te maken met manueel shiften??

Whut?Manueel gaat enkel op PS5![]()
Manueel gaat enkel op PS5![]()
Hehehe ik speel op de 5 ze, ik heb de trillingen/haptic feedback op medium gezet en de schouderknoppen vallen mee (voor een racer)tgoh ja, maarJa no shitMaar 20 seconden is toch wel erg veel verschil, zeker omdat de verschillen met "echte" tijden in andere race klasses (of F1 games) véél kleiner zijn.

Gethez speelt PS4 games op PS5 (dus ook GT7)Whut?
Weeral mis begrepen, duidelijker kon mijn post toch niet zijnGethez speelt PS4 games op PS5 (dus ook GT7)

Goed zo, dus de ps4 versie is eraf?Weeral mis begrepen, duidelijker kon mijn post toch niet zijn![]()

Nee gij, ik ga die bij gelegenheid wel is opstarten om nekeer te vergelijken, en ook de 'cross play' eens te checkenGoed zo, dus de ps4 versie is eraf?![]()