Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Ik rij op hard met manueel schakelen en alleen ABS aan. Maar bij de grote Pk monsters zoals de prototype's enz zet ik wel de stabiliteits controle aan. Maar meestal stopt mijn goesting dan om verder te spelen. Omdat ik liefst met de gewone wagens rond rij die je in dagelijks leven wel eens kan tegenkomen

Ben wel geschrokken van zo een GT wagen die ze bij Le Mans gebruiken, toen ik die bij de rijbewijzen voorgeschoteld kreeg. Ik wist niet dat die zo snel konden optrekken. 🤯

Ben wel geschrokken van zo een GT wagen die ze bij Le Mans gebruiken, toen ik die bij de rijbewijzen voorgeschoteld kreeg. Ik wist niet dat die zo snel konden optrekken. 🤯
En de recordtijden die in 't echt met LMP1 wagens gereden zijn, zijn nog eens een heel stuk sneller dan wat ik er in het spel uit krijg. Is me wel niet meteen duidelijk hoe dat komt, want mijn laps zijn wel strak :p Misschien komt er heel wat tuning bij kijken, en daar hou ik me minder graag mee bezig.

uiteraard he. heel wat tuning, en speciale Le Mans aero.
plus, die kerels hebben wel een beetje talent enzo.

Ja no shit :p Maar 20 seconden is toch wel erg veel verschil, zeker omdat de verschillen met "echte" tijden in andere race klasses (of F1 games) véél kleiner zijn.

Ja no shit :p Maar 20 seconden is toch wel erg veel verschil, zeker omdat de verschillen met "echte" tijden in andere race klasses (of F1 games) véél kleiner zijn.
tgoh ja, maar
F1 games kunt ge al niet vergelijken, imo. die zijn toch een pak minder realistisch, zelfs zonder assists kunt ge daar gewoon knallen :p
maar Le Mans is gewoon een heel ander gegeven. op de meeste circuits rijden de LMP1's met een aero vergelijkbaar met F1 (en dan bedoel ik echt volledige wagens he, niet gewoon vleugel-instellingen), maar op Le Mans rijden ze dan met low drag, om zo veel mogelijk top speed te halen op Mulsanne en richting Indianopolis of Porsche curves. Die laatste nemen ze dan ook bijna volgas tegenwoordig, omdat de banden toch wel beter zijn dan in GT ook, en ze dus net iets meer talent hebben.

allez, vergelijk het met Indycar: als je aan de Indy 500 meedoet met een aero-chassis voor pakweg Mid-Ohio, ga je ook wel snel meerdere seconden verliezen op een rondje.

GT heeft (afaik) al die keuzes niet.

mààr wat ook zal spelen: in die klasse zitten ook group C's, LMP900's etc. dat zijn wagens die inderdaad een pak trager waren dan de Audi R18+ of Porsche 919. en GT moet die wel balancen. (iets wat je met bvb GT3's minder hebt)

Weet iemand hoe je de ps4 versie download voor 10€ als je reeds in bezit was van de ps5 editie. Had hem graag eens met stuur gespeeld. Via streamen werkt het stuur niet gvd.

Goed zo, dus de ps4 versie is eraf? :p
Nee gij, ik ga die bij gelegenheid wel is opstarten om nekeer te vergelijken, en ook de 'cross play' eens te checken

Ik heb eigenlijk nog maar 1 dag gespeeld, ik ga binnenkort eens wat starten denk ik

Sorry als 't pijn doet aan de ogen he, het logo en kleurenschema is gene cadeau om mee te werken 😆

cc149f0e8011cbedd0856cb9eebefb30_photo.webp

a80fa8a052ba1ec628038ef74e31412a_photo.webp

eb23cfb5b0fe42ebdc895e315a9b8676_photo.webp

d7efb12bd5dc035a4719ee300e369e1c_photo.webp

Terug
Bovenaan