Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu nog de trofeelijst, wel benieuwd naar dezePre-load is live, rond de 96GB
Nu nog de trofeelijst, wel benieuwd naar deze

Lijkt me precies toch mee te vallen. Just uitgerekend 24h van Spa zou al 5000km zijnEr zitten daar weer een paar van de pot gerukte trophy´s tussen.
Da´s ook alleen maar om extra volk naar hun online te lokken eh. Ffkes 13000km online gaan vlammen...

Dat ruikt naar een 24u eventLijkt me precies toch mee te vallen. Just uitgerekend 24h van Spa zou al 5000km zijn![]()

I´m in!Dat ruikt naar een 24u event
de 24h van BeyondGaming
Onder de naam Eunos Roadster (naam model in Japan)Zit de Mazda CX 5 er ook in?
https://gran-turismo.fandom.com/wiki/Gran_Turismo_7/Car_ListZit de Mazda CX 5 er ook in?![]()

Jij denkt aan de MX5.Onder de naam Eunos Roadster (naam model in Japan)

Seg en is daar nu al iets gekend van de dual entitlement voor de 25th anniversary edition?
Kan ik bv beiden installeren, en zijn dit echt 2 aparte versies om te downloaden (200+ gb dus), ps4 en ps5, of is dit enkel 1 die je kan kiezen?
Zet het alle vooruitgang over wanneer je van versie switcht? Als de ps5 controller mij niet aanstaat dat ik weet dat ik kan terugvallen op de ps4 versie...
Edit, geen lexus avatar, mehhh
Als hij tussen de startwagens zit zou ik wel met een Subaru BRZ willen starten.Ik krijg er nu ook wel zin in. Denk dat ik al weet wat mijn eerste auto aankoop zal zijn:
Mazda Mx5 NA![]()