Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

@hjs666 kun je die livery openbaar zetten?

Wil wel,maar vind het niet zo direct.
Moet ik die terug opnieuw opslaan of wat?
Vind de editor op sommige vlakken wel minder gebruiksvriendelijk tov GTSport.
Sommige zaken zijn verbetert.

EDIT:Zal in toekomst nog wel een livery proberen te maken op een GT3/LMP wagen of zo.

Laatst bewerkt:
Onhaalbaar niet, er is hier al iemand die alles gehaald heeft met controller. Maar dat het moeilijk is zal niemand ontkennen. Je moet ook geen goud halen voor de S license te krijgen eh.
Niet dat niet,maar ambitie ligt vaak hoger.
Sommige tests zijn echt frustrerend,samengevat de link die JDB heeft geplaatst.
Ga pas in het weekend proberen om superlicense te halen en wie weet toch nog voor goud proberen gaan op het IA examen.

Voor sommige is er 0,0 room voor error en moet er schuim op je lippen staan want is onhaalbaar vind ik met controller
Ik heb het indertijd bij GT5 gemerkt toen ik met een stuurtje reed dat bepaalde rijbewijzen wel gemakkelijker waren omdat je veel preciezer kan sturen.
Onhaalbaar niet, er is hier al iemand die alles gehaald heeft met controller. Maar dat het moeilijk is zal niemand ontkennen. Je moet ook geen goud halen voor de S license te krijgen eh.
Ik sprak hier puur over alles goud. Brons denk ik wel te halen voor de meeste (hoop ik toch).

Degene die mij ook willen toevoegen
PSN svenhjs666

Ik speel ook met controller en geraak al niet aan goud met die Honda NSX op Suzuka haarspeld. :help::cry:
Toch paar uurtjes eraan gespendeerd.
17.283 is mijn beste.Zit meestal rond 17.4...-17.6...
17.100 is target.

Ik ben benieuwd of ik nog veel goud ga halen bij de ander licenties :S

Voor de rest zijn mijn liveries niet automatisch overgezet van GTSport :(
Is dat den A9 dan ? denk het wel he.
Daar ben ik ook wel even mee bezig geweest.
Uiteindelijke wel op 16.980 gekregen.
Tegensturen idd afzetten en de tractiecontrole van 3 naar 1 zetten.

EDIT:Zal in toekomst nog wel een livery proberen te maken op een GT3/LMP wagen of zo.
world map -> showcase -> my items onder my library en dan het item kiezen die je wil sharen

Is dat den A9 dan ? denk het wel he.
Daar ben ik ook wel even mee bezig geweest.
Uiteindelijke wel op 16.980 gekregen.
Tegensturen idd afzetten en de tractiecontrole van 3 naar 1 zetten.

Ondertussen al gefixt ;)

Heb op alles goud tot en met IA9
Het examen lukt me (voorlopig) niet .

Ik heb het indertijd bij GT5 gemerkt toen ik met een stuurtje reed dat bepaalde rijbewijzen wel gemakkelijker waren omdat je veel preciezer kan sturen.

Ik sprak hier puur over alles goud. Brons denk ik wel te halen voor de meeste (hoop ik toch).
Brons meestal van de eerste keer, crashes niet mee gerekend (die met de Supra, bvb, ik ken dat circuit totaal niet, dat maakt het moeilijker)

ja er staat ergens een share button

Die Spins zij toch belachelijk?
Ik heb 2x 5000cr gewonnen, voor de rest altijd de slechtste prijs

Die Spins zij toch belachelijk?
Ik heb 2x 5000cr gewonnen, voor de rest altijd de slechtste prijs
Inderdaad. Hetzelfde hier.

Ondertussen toch de S-licentie kunnen behalen. Enkel die op Laguna Seca 'slechts' zilver en op het examen brons. Ongeveer een dikke 8 seconden van het goud. Beide proeven niet echt mijn ding.

Ja, hoe meer sterren hoe hoger de waardes, maarge gaat toch nog altijd de minste van de opties kringen

Wagen gewonnen (Renault Safety Car),vaak de credits varieert tussen 5000 en 30.000.
En af en toe tuning part.

Terug
Bovenaan