Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

yep werkt, super!
14,900 credits om hem erop te plakken
Dus je moet met gamecredits betalen om iemand zijn livery te gebruiken? :oink: :crazy::confused:
Dan zouden die credits toch naar de creator moeten gaan zou ik zo denken .

PS:kun je zelf de livery aanpassen,heb die optie beschikbaar gehouden?

De community pagina staat nog niet op punt,dat is ook wel duidelijk,hopelijk snel update ervan.

Dus je moet met gamecredits betalen om iemand zijn livery te gebruiken? :oink: :crazy::confused:
Dan zouden die credits toch naar de creator moeten gaan zou ik zo denken .

PS:kun je zelf de livery aanpassen,heb die optie beschikbaar gehouden?

De community pagina staat nog niet op punt,dat is ook wel duidelijk,hopelijk snel update ervan.
Dat heb ik nog niet bekeken of ik die kan wijzigen.
Ik mis een soort clan/groep optie ingame

Hmm, tip voor als ge die laatste menu book(39)in het cafe doet. Je moet een kampioenschap rijden en de 3e race begint het halverwege te regen, zie dat je kan wisselen naar regenbanden. Ik had alleen maar harde race banden 😔

Mij mag je ook toevoegen : speci-1981

Ik heb dus regenbanden gekocht maar ik heb in geen enkele race (5 in het totaal) regen gehad.

Café is dus uitgereden, nu focussen op de laatste 5 super licenses 🤬

Daarna beetje bezig houden met die missies, wat online racen en hopen op updates met nieuwe races waaronder endurance, wat meer rally want twas gene vette.

Dat er standaard geen regenbanden zitten bij nieuwe auto's is toch echt heel kut hoor. Ik snap die keuze niet, want uw PP wordt alleen maar lager met regenbanden. Nu moet je er speciaal PER AUTO kopen en hopen (of weten) dat je ze eens nodig gaat hebben. Voor de auto's waarmee ik het liefste rij heb ik al standaard soft/medium/hard racing tyres gekocht + inters en wets. Wel een enorme investering, daardoor kan ik minder auto's kopen.

Eens geprobeerd om handmatig te schakelen zoals hier al eerder vermeld, dat lukte verbazend goed met de controller! Had idd veel meer controle over de wagen en kon beter afremmen door ook terug te schakelen. Sinds GT1 en GT2 opnieuw aant opgaan in Gran Turismo 😁

Dat er standaard geen regenbanden zitten bij nieuwe auto's is toch echt heel kut hoor. Ik snap die keuze niet, want uw PP wordt alleen maar lager met regenbanden. Nu moet je er speciaal PER AUTO kopen en hopen (of weten) dat je ze eens nodig gaat hebben. Voor de auto's waarmee ik het liefste rij heb ik al standaard soft/medium/hard racing tyres gekocht + inters en wets. Wel een enorme investering, daardoor kan ik minder auto's kopen.
Waar is de tijd dat ik de sunday cup 20 keer na elkaar speelde om credits bijeen te sparen voor de auto en de parts te kopen die ik wou.

image.png

Totally hooked on this game :o Lang geleden dat ik me nog uren kon bezighouden in een spel

Rijden jullie allemaal met de in car view ?
Heb dat in andere racegames steeds snel opgegeven omdat ik het heel moeilijk vond.
Nu rij ik alleen maar op deze manier. Het gaat precies veel beter dan als ik mijn auto zie.
Wel jammer om je mooie auto's niet meer te kunnen zien.

Rijden jullie allemaal met de in car view ?
Heb dat in andere racegames steeds snel opgegeven omdat ik het heel moeilijk vond.
Nu rij ik alleen maar op deze manier. Het gaat precies veel beter dan als ik mijn auto zie.
Wel jammer om je mooie auto's niet meer te kunnen zien.
Ik gebruik de hood view, cockpit view vind ik ook te moeilijk

Terug
Bovenaan