Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik op normal. Maar ik vraag me af waarop dat dan van toepassing is.Op welk niveau rijden jullie? Easy, normal of hard?
Done, met dank aan Fyzem.@Jonas89 is het mogelijk om alleen de tekst Beyond Gaming als svg te maken ?
Als je menu nr. 9 gedaan hebt. Dan opent de Sport mode zich (en gewone MP geloof ik).Wanneer kan je eigenlijk online races doen? En kan je dan eender welke auto kiezen? Speel niet zo graag die campaign en wil gewoon wat online racen met deftige autos.
ow fok, ik denk dat we die laatste license test nog is opnieuw gaan mogen doen als ge die trophy wiltpatch 1.06 is uit
![]()
Update Details (1.06) - GT7 Updates - Gran Turismo 7 - gran-turismo.com
Update Details (1.06)An update for Gran Turismo 7 has been released. The following is a list of the main features introduced.Main Features Implemented1. Race Display - Added wind direction and wind speed indicators. An arrow (wind direction) and number (wind speed) will be displayed on the upper...www.gran-turismo.com

hier van 't zelfde aleen geld gekregen tot nu toeEnorm veel geluk, want ik heb, op 2x na, tot nu toe altijd de laagste geldprijs gekregen.
En die 2x, dat was telkens de 2de geldprijs.
Die patch 1.06 heeft er ook voor gezorgd dat alle "dirt tyres" zijn vervangen door "hard tyres" in de rally rijbewijzen. Ik begon al aan mijn kwaliteiten te twijfelen omdat ik wel zeer ver van goud zat in onderstaande test. Hopelijk fixen ze dat snel!