Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Op welk niveau rijden jullie? Easy, normal of hard?
Ik op normal. Maar ik vraag me af waarop dat dan van toepassing is.
Je hebt op de werldkaart bepaalde races waar er peperkes boven staan, heeft normal daar dan effect op of overrulen die peperkes dat?

patch 1.06 is uit

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer kan je eigenlijk online races doen? En kan je dan eender welke auto kiezen? Speel niet zo graag die campaign en wil gewoon wat online racen met deftige autos.

Wanneer kan je eigenlijk online races doen? En kan je dan eender welke auto kiezen? Speel niet zo graag die campaign en wil gewoon wat online racen met deftige autos.
Als je menu nr. 9 gedaan hebt. Dan opent de Sport mode zich (en gewone MP geloof ik).

Ik doe elke avond een paar pogingen voor goud op alle rijbewijzen. Wie had kunnen denken dat Elden Ring niet het moeilijkste spel van het moment ging zijn.

patch 1.06 is uit

ow fok, ik denk dat we die laatste license test nog is opnieuw gaan mogen doen als ge die trophy wilt

11. Others
 - Fixed an issue wherein clearing all licence tests on wet surfaces would not award the Bronze trophy ‘Rain Royalty.’ Players who have already cleared the relevant tests can acquire the trophy by clearing the tests again;

:crazy:

Echt heel knap gedaan. Ga me daar ook eens aanzetten maar eerst maar eens een goeie tutorial bekijken. Knap werk, Cerulean

Na mijn Lambo van 385.000 CR, heb ik zonet een Pagani Zonda R ‘09 (1.800.000 CR) gekregen uit een roulette.

Heb ik nu echt super veel geluk of krijgt iedereen wel eens zo een auto cadeau?

Laatst bewerkt:
Enorm veel geluk, want ik heb, op 2x na, tot nu toe altijd de laagste geldprijs gekregen.

En die 2x, dat was telkens de 2de geldprijs.

Bug?

S-7 eens geprobeerd met die SF19 Super Formula

Ik beëindig de race en ik krijg als trophy 'rijden in de regen' 🤨🤔

Laatst bewerkt:
Damn, ik kan er toch bitter weinig van, die 3de challenge met muziek (trial mountain) was ik overal, maar niet op de baan

Die patch 1.06 heeft er ook voor gezorgd dat alle "dirt tyres" zijn vervangen door "hard tyres" in de rally rijbewijzen. Ik begon al aan mijn kwaliteiten te twijfelen omdat ik wel zeer ver van goud zat in onderstaande test. Hopelijk fixen ze dat snel!

een probeersel

481b8f12bae1b61fe8b36ff751fe3946_photo.webp

Die patch 1.06 heeft er ook voor gezorgd dat alle "dirt tyres" zijn vervangen door "hard tyres" in de rally rijbewijzen. Ik begon al aan mijn kwaliteiten te twijfelen omdat ik wel zeer ver van goud zat in onderstaande test. Hopelijk fixen ze dat snel!

Haa, ik dacht ook al dat het aan mij lag.
Die I-A3 ik krijg daar met veel moeite net brons uitgeperst. Da´s precies op bruine zeep dat ik daar rij. Ik wandel die bak bijna door de bocht en nog vlieg ik de kant in 🙃

Hier hetzelfde met A8, in mijn beste try een halve second nog van silver. Meer dan 60 pogingen...Terwijl goud bij andere releatief easy was ( B-A)

Als xbox series x gamer en race games liefhebber kon ik het ook weer niet laten om GT7 aan te schaffen…
Voorlopig nog op ne gekregen PS4 tot ik ergens ne PS5 vind! Niet optimaal maar beter dan niks voor nu…
Anyway, heb de meeste van hierboven al toegevoegd om wat tijden te vergelijken…
PSN is : P3rf3ct1on_23
Voeg me maar toe
Nog ff wachten tot de download compleet is en dan kunnen we eraan beginnen!

Terug
Bovenaan