Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mss verkeerde banden ?Bij die Daily race online kan ik niet meedoen. Bij fuel usage/tyre wear staat het in het rood. Iemand dit weet wat dit juist betekent? De juiste soort auto heb ik.
Die S-10 license was de moeilijkste van ze allemaal voor mij.

Moet je niet sowieso al minstens 1 keer een kwalificatieronde gereden hebben voordat je aan de races zelf kan meedoen?Bij die Daily race online kan ik niet meedoen. Bij fuel usage/tyre wear staat het in het rood. Iemand dit weet wat dit juist betekent? De juiste soort auto heb ik.
Had ik gedaan.Moet je niet sowieso al minstens 1 keer een kwalificatieronde gereden hebben voordat je aan de races zelf kan meedoen?
Nee hoeft niet, je start dan wel bij de laatste.Moet je niet sowieso al minstens 1 keer een kwalificatieronde gereden hebben voordat je aan de races zelf kan meedoen?
Die license tests zijn echt easy als je vergelijkt met sommige van die missies en ook circuit ervaring is echt heel moeilijk om goud te behalen. Ik hoop dat mijn stuur en controller dit nog overleven![]()
Enkel bij de offroad races.er zou een bug zijn met de banden, dat de verkeerde banden gebruikt worden sinds de laatste patch, kga dan maar efkes wachten van de rest van de licence tests te doen....

Alle S-license zijn voor mij keimoeilijk, volgens mij doe ik daar grondig iets verkeerd. Daar zit op de limiet qua vingers en pijnBlijkbaar ben ik nog niet de beste rijder in dit spel. Die S-10 license was de moeilijkste van ze allemaal voor mij. Ik denk dat ik die 30 keer opnieuw ben begonnen omdat ik altijd wel ergens op het natte deel terecht kwam en uit de bocht vloog. Ik ben nu al blij met brons. Misschien ga ik ooit nog wel voor goud
Als er nog iemand online vriendjes wilt hebben, je mag me altijd toevoegen op mijn PSN: GoBBLiN
en dan zie je dat je 4 sec te laat komtAh serieus? Viel me al op dat off road me langs geen kanten lukt en ik zelfs 10 sec onder brons blijf.Enkel bij de offroad races.
de mijne ookRaar, de tijden van Super Formula op Laguna Seca waren gewist met de update. Had vreemd genoeg iets meer moeite om goud te halen nu maar mijn vorige tijd is uiteindelijk wel verbeterd![]()

Ze weten ervanAh serieus? Viel me al op dat off road me langs geen kanten lukt en ik zelfs 10 sec onder brons blijf.
Ze weten ervan
![]()
Bekende problemen [BIJGEWERKT: 1 september] - Gran Turismo™ 7 - Gran Turismo 7 - gran-turismo.com
Hieronder vind je een overzicht van de bekende problemen in Gran Turismo 7.Sport- In de racedetails van de dagelijkse races staat dat de kracht van de slipstream is uitgeschakeld, ook al is deze ingeschakeld in de eventregels.Autogerelateerd - Het is onmogelijk om stijlen toe te passen die zijn...www.gran-turismo.com
Moby Dick
・Pylon Cone Knockdown 2
・Intermediate Drifting 1

Man man, ik heb net een uur ofzo gold proberen te halen op die dirt beginner trial, serieus zitten vloeken, die assistances aan en uit zitten zetten om er dan uiteindelijk achter te komen dat dat een bug is...Die patch 1.06 heeft er ook voor gezorgd dat alle "dirt tyres" zijn vervangen door "hard tyres" in de rally rijbewijzen. Ik begon al aan mijn kwaliteiten te twijfelen omdat ik wel zeer ver van goud zat in onderstaande test. Hopelijk fixen ze dat snel!