Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die patches krijg je ook met disc hoor.Nooooo, ik wou hem voor menne verjaardag... dan maar digitaal gaan. Met die patches heeft het toch weinig zin om deze op disc te kopen. Tenzij die delay is om de updated versie op de discs te branden?
ik vraag me af, ze hebben nu al veel gefixed zo te zien. Was het dan niet beter om de release met een maand uit te stellen?

Toch maar gekocht op PS4. Loopt prima. Ben bezig met GTA3 (v1.04 update) en eerlijk gezegd speelt het goed. Prima nieuwe besturing en graphs zien er ook wel goed uit (lichteffecten enzo). Prijs was 54.99 op Bol. Zal wel zakken maar who cares, ik kan in Covid tijden toch nergens meer mn geld aan uitgeven![]()

Nope. Zelfs niet tegen betaling. Heel vreemd.Klopt het nu dat de fysieke versie voor ps4 niet up te graden valt naar de PS5 versie? Het begint wel echt te jeuken om 'm te kopen
Heb een u of 4 SA gespeeld ,en het valt nog mee eigenlijk.had veel erger verwacht.Gta 3 eens gespeeld en ja ik had erger verwacht, autos rijden stabiel, SA kan ik ook spelen op xbox maar natuurlijk mij liefste vice city niet.
Heb hem ook gehad en eerlijk het zit vol van de fouten uit nostalgie ze alle drie gespeeld, het rijden is nog zeker goed maar die hoofden daar kan ik niet mee levenOnlangs San Andreas opgestart.
Hierbij wel een lastige bug.
Bij cutscenes is de resolutie anders, waardoor de subtitles amper zichtbaar zijn (komen zo net onder het beeld).
Voorlopig nog geen oplossing gevonden.
De meeste zaken kan ik met de mantel der liefde bedekken.Heb hem ook gehad en eerlijk het zit vol van de fouten uit nostalgie ze alle drie gespeeld, het rijden is nog zeker goed maar die hoofden daar kan ik niet mee leven