Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Download only vind ik niet zo erg, dat is toch al de gang van zaken hier en ik vermoed dat disk ook slechter is voor het klimaat. Enig probleem is dat je wellicht op een gewone PS5 wellicht - schat ik 1/4e/1/3e ruimte bijna permanent moet beschikbaar stellen voor gta 6 (indien er een online komt).

Waar ik veel meer een probleem mee heb is de standard vs ultimate edition gedoe. Al maakt voor mij die 20 euro meer me nu ook niet veel uit eerlijk gezegd. Als het effectief zo is en blijft, en je mist heel wat dan zal ik er wel 20 euro meer voor neerleggen, maar het voelt inderdaad aan als een soort hidden tax.

Met de pre-order wacht ik wel sowieso nog een beetje, heeft nog geen zin nu. Dat doe ik wel op het einde van oktober of begin november.
 
Ik had alvast erger verwacht. Maar wie weet wat nog volgt :p

Zijn er hier eigenlijk veel "moderne" GTA spelers of zijn de meeste hier puur hyped voor de single player?
Vooral singleplayer

Multiplayer zal ik wel een beetje spelen - maar hangt er van af of ik het een beetje leuk en de moeite waard vind. Dus geen idee, misschien zal ik enkel de trofeeën doen voor de platinum. Maar ik vermoed ook wel dat er vrienden van mij dit zullen spelen, dus wie weet. In de beginjaren van GTA: O op PS3/PS4 heb ik ook veel GTA: O gespeeld. Maar laatste 10 jaar eigenlijk bijna nooit niet meer. En nu begrijp ik de UI totaal niet meer. Ik vind de UI heel slecht eigenlijk. Matchmaking ook slecht.

Groot probleem bij GTA: O is dat GTA singleplayer een beetje verwaarloosd wordt, want als je eens van GTA: O naar GTA singleplayer switcht dan voelt het plots aan alsof je een betaverise speelt. Veel minder garagecapaciteit, geen auto waar je echt een tracker op kan zetten, veel minder safehouses, veel minder gewoon auto's in de game (en GTA: O heeft zo veel toegevoegd...), geen casino en gewoon veel minder te doen. Ik denk wel dat veel van de auto's toegevoegd in GTA: O die niet in GTA 5 zitten wel hun weg vinden naar GTA 6. En misschien andere dingen ook, zoals het casino. Dat zal sowieso wel zijn weg vinden naar de SP van 6.

Hoop ook wel op een reset eigenlijk bij GTA: O, anders is er niet zo veel meer aan want half de wereld zal al "maxxed" zijn (en ik zelf ook maar dan 2016-normen).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan