Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Ik snap het nut niet van de fysieke versie (code in het doosje). Wat is hier fysiek aan buiten een leeg doosje dat in de kast beland. Ik ben steeds voorstander geweest van fysieke games, maar in dit geval snap ik de meerwaarde niet. Zeer jammer als dit de toekomst word van fysieke games, maar voor gta 6 zal het de digitale versie worden dus.

Het is nog een "cadeau" die je kan verpakken,
Mensen die enkel iets willen/kunnen kopen met cash (of met gepikte kredietkaarten,... :p)
"In store presence",
...

Dat gaat niet onaanzienlijk zijn, het aantal die gewoon het doosje kopen in een fysieke winkel.
 
Het zou wel leuk geweest zijn moest er een ultimate editie zijn voor 150 euro met de optie om het spel 10 dagen eerder te spelen.

Benieuwd hoeveel mensen dat zouden kopen. 😁
Breng ze niet op ideeën, vind dat echt een slechte evolutie dat veel games 100+ euro vragen om een paar dagen eerder te spelen.
 
Terug
Bovenaan