Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Als de pre-orders vannacht starten is het wel hoog tijd om transparant te zijn, lijkt mij. Een specifieke winkel die er niet bij zit of heel het hairstyle-, tattoo-, make-up-, auto- en wapenmodding concept dat achter een paywall zit, is wel een wereld van verschil.
het lijkt mij alsof het een paar exclusieve shops zijn die achter die extra paywall zitten, maar heel duidelijk is het allemaal idd niet.

er zal wel een "upgrade-to-premium" optie zijn, zeker?

Als je het wilt kopen koop dan eerst de gewone versie, speel het een paar uur en beslist dan of het de moeite is om die cosmetische zaken ook te kopen.

Als je het wilt kopen koop dan eerst de gewone versie, speel het een paar uur en beslist dan of het de moeite is om die cosmetische zaken ook te kopen.
Ik weet niet of je het doorhebt, maar het zijn niet alleen 'cosmetische zaken'. Ze hebben hele missies achter een paywall gestoken in die ultimate edition. Cosmetische stuff daar nog aan toe, maar missies en andere zaken blokkeren als je geen ultimate edition koopt, geeft toch een wrange nasmaak

Gaat die dan ook weer een global release worden waarbij wij de 19de weer pas om 23u kunnen spelen?

Mij geen probleem, ik neem de 20ste verlof :oi22:

Sowieso koop ik de ultimate edition, het mag mij kosten wat het wil. :crazy:

Alle GTA's gespeeld (pc/console) enkel GTA4 uitgespeeld en GTA5 2x uitgespeeld.

Ik weet niet of je het doorhebt, maar het zijn niet alleen 'cosmetische zaken'. Ze hebben hele missies achter een paywall gestoken in die ultimate edition. Cosmetische stuff daar nog aan toe, maar missies en andere zaken blokkeren als je geen ultimate edition koopt, geeft toch een wrange nasmaak

Welgeteld 2 missies als ik het goed begrijp. Valt wel mee.

• PTT YOUNGIN$ Illegal Goods Store (Gang Compound) – Raid the compound of one of Southside Vice City’s loudest and most socially active gangs and escape safely to score some special items and distinct contraband.
  • Classic Car Collection (Special Commission) – Track down a variety of abandoned classic and work-in-progress project cars and revitalize them to their former glory in this special commission from eccentric collector and local fixer, Wyman.

Ultimate edition met enkel cosmetics: "Belachelijk, 20euro extra voor cosmetische brol. Wat een schande!"
Ultimate edition met wat meer content: "Belachelijk dat er zo'n groot contentverschil is met de gewone editie. Wat een schande!"

Ultimate edition met enkel cosmetics: "Belachelijk, 20euro extra voor cosmetische brol. Wat een schande!"
Ultimate edition met wat meer content: "Belachelijk dat er zo'n groot contentverschil is met de gewone editie. Wat een schande!"
meh dit is toch iets anders imo, stelt een precedent naar de toekomst voor andere games, maw de ultimate edition is de 'base game'
enfin, ik ga toch wachten tot het op pc uitkomt. just my two cents

Gaat die dan ook weer een global release worden waarbij wij de 19de weer pas om 23u kunnen spelen?
Voorlopig lijkt het erop dat het middernacht lokale tijd uitkomt.
Op basis van alle nieuw zeelanders die al kunnen pre-orderen en hun countdown afloopt als het de 19de wordt.

Als dat geval is, dan is dat voor xbox user wel goed nieuws. (wil zeggen dat we 18de smiddags al kunnen spelen)

Terug
Bovenaan