Grand Theft Auto 6

Grand Theft Auto VI

Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Is voor mensen met teveel geld in hun zakken lichter te maken. 't is inderdaad BS. Ik hou men geld liever bij en ga wat lekker pintjes pakken bij dees weer.
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Tis idd wat eerder uw geld innen.
Maar zoek u is op wanneer Rock Werchter 25j geleden in voorverkoop ging en wanneer nu.
Dat is niet nieuw aan games ofzo. Elke pre-order heeft als doel om eerder uw geld te hebben en bij op de boeken te kunnen schrijven.
 
Ja maar Rock Werchter tickets raken uitverkocht? Net zoals fysieke games? Je bevestigt mijn punt?
Zeg dat eens luidop gewoon. Een preorder voor een download.
 
fysieke games raken niet uitgeput hoor, daar printen ze er gewoon van bij, tot wanneer ze de productie stoppen omdat ze niet meer verkocht raken.

't idd zever, maar tegenwoordig koppelen ze daar dan (even bs) dingen aan als "bestel voor die datum en krijg nog extra bonus, of speel eerder", etc.

en in deze FOMO maatschappij pakt dat.
 
Iets digitaal preorderen is toch helemaal te gek? Het concept preorder is toch om een kopie te verzekeren voor het geval iets uitverkocht/uit stock geraakt. Een voorafbetaling voor een oneindige download? Is dit iets totaal nieuw dat ze proberen of loop ik achter?
Iets wat je misschien wel lijkt te missen, is dat je met een pre-order vaak al een paar dagen op voorhand de game mag beginnen downloaden. Lijkt me geen overbodige luxe in het geval van een GTA die misschien de servers plat zal krijgen.

En dan kun je spelen van zodra het licht op groen gaat, en moet je niet eerst 200 GB downloaden.
 
Waar pre order jullie? Want mediamartk en coolblue bieden alleen de standard game aan.
De fysieke versie (het doosje met downloadcode) is alleen te verkrijgen in de standard versie. Ultimate versie is uitsluitend digitaal.
Koop je de fysieke versie dan kan je wel nog altijd upgraden naar Ultimate via aankoop in de store na activatie.
 
Je zou maar paar missies achter zitten op iemand dat je kent.
Ik wacht sowieso wat gameplay af, en liefst ook hoe hij draait op een Series X.
Iedereen die het op release heeft gekocht, wat hier heel veel kopers gaan zijn, kunnen het niet 3 weken later al doorverkopen. Zo ga je toch heel wat nieuwe kopers hebben.
 
fysieke games raken niet uitgeput hoor, daar printen ze er gewoon van bij, tot wanneer ze de productie stoppen omdat ze niet meer verkocht raken.

't idd zever, maar tegenwoordig koppelen ze daar dan (even bs) dingen aan als "bestel voor die datum en krijg nog extra bonus, of speel eerder", etc.

en in deze FOMO maatschappij pakt dat.
Heeft (in mijn geval dan toch) niks met FOMO te maken. Moest ik het niet preorderen kocht ik het toch sowieso op release dus kan ik het even goed nu al kopen en wel de bonussen er voor niks bijkrijgen.
Iets wat je misschien wel lijkt te missen, is dat je met een pre-order vaak al een paar dagen op voorhand de game mag beginnen downloaden. Lijkt me geen overbodige luxe in het geval van een GTA die misschien de servers plat zal krijgen.

En dan kun je spelen van zodra het licht op groen gaat, en moet je niet eerst 200 GB downloaden.
En dit!
 
Ik snap het nut niet van de fysieke versie (code in het doosje). Wat is hier fysiek aan buiten een leeg doosje dat in de kast beland. Ik ben steeds voorstander geweest van fysieke games, maar in dit geval snap ik de meerwaarde niet. Zeer jammer als dit de toekomst word van fysieke games, maar voor gta 6 zal het de digitale versie worden dus.
 
Dat zou gewoon verboden moeten zijn. Nu krijg je gewoon wat plastiek bij je download. Wie bedenkt dat allemaal.

Ik ben duidelijk niet mee want ik koop al jaren gewoon fysieke games zodat ik ze ook wel terug kan binnendoen bij de lokale tweedehands gameswinkel maar mijn broek zakt hier wel af van al deze onzin van digitale preorders en 'downloads in een doosje'. Straks sturen ze de DLC per post. Wat een wereld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan