D
Deleted member 95
Guest
Nu voel ik mij echt dom dat ik daar in de winter van 2019 de volle pot voor heb neergelegd. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Denk dat niemand verwacht had dat er nog zoveel terug verkocht gingen geraken. Paar maand geleden was ieder ticket na een seconden verkocht. Zal niet enkel door de verandering in affiche zijn. Vermoed dat er toch vele de centen kunnen gebruiken (of de uitgaven op het festival zelf niet meer kunnen maken).Nu voel ik mij echt dom dat ik daar in de winter van 2019 de volle pot voor heb neergelegd.![]()
Ik heb via ticketswap zowel al pdf ontvangen op mijn naam als op naam van originele koper. Geen idee hoe dat juist werkt maar alleszins nooit problemen gehad om binnen te geraken.Net een ticket gekocht (119 EUR voor een combi - mensen zijn echt wanhopig om van het hunne af te raken op die site) - daar staat toch nog altijd de naam op van de dame waarvan ik het gekocht heb.
Al vaker dingen gekocht via ticketswap maar nog nooit mijn naam daar op gezien. Wel nog nooit problemen mee gehad.Ik heb via ticketswap zowel al pdf ontvangen op mijn naam als op naam van originele koper. Geen idee hoe dat juist werkt maar alleszins nooit problemen gehad om binnen te geraken.
Volgens de faq moet ticket niet op uw naam staan voor gmm: https://www.graspop.be/en/info/vip/faq/#

zelfs de vips tickets staan vrij laagDamn, da's wel heel weinig, ni?
Zie combi's voor 135 euro. Da's evenveel voor één dag Werchter![]()
Wel paar afzeggingen en verschuivingen in het schemaPrecies toch geen regen volgend weekend, integendeel. Zonnebril en zonnecrème niet vergeten, jongens!

Ocharme, 6 band willen zien en evengoed al een overlapDonderdag: High on Fire en Maiden.
Zaterdag: Dying Fetus, Down, Priest en Opeth.

Daarom dat ik ook geen ticket hebOcharme, 6 band willen zien en evengoed al een overlap
Als het een troost mag zijn, Maiden zou beginnen met nieuwe nummers dus die kan je skippen om High on Fire volledig te zien![]()

Grondplan lijkt mij niet volledig in verhouding. Festivalwei (incl backstage,podia,...) zelf was in 2019 +- 13 hectaren. Dit jaar is bijna 20ha mogelijk. Ik weet niet hoeveel ze er werkelijk gebruiken, ze zouden een deel hiervan als camping behouden+bijkomende camping, maar kleiner zou het niet worden.Niet alleen camping Boneyard is kleiner, ook het festival terrein is een pak kleiner t.o.v. 2019.
GMM 2019 grondplan:
2003 was trouwens ook mijn eerste keer, toen de 2 dagen festival+camping nog op deze 8ha was op de boeretang. Legendarisch concert van Sepeltura in Marque waarbij op een bepaald moment (of zo leek het toch) meer mensen aan het crowdsurfen waren dan dat er nog met de voeten op de grond stonden. Concert ook even stilgelegd omdat er mensen boven in de tentpalen zaten.Voor mij was 2003 ook de eerste keer.Tot aan 2007 altijd geweest en daarna zat ik altijd in het buitenland. In 2009 zat ik hetzelfde weekend wel op metalway in Spanje. Dan 2016, 2017 en 2018 opnieuw meegepikt. Dit jaar zal ik weer niet bij zijn spijtig genoeg... maar ook al was ik in het land zou ik nog niet gaan want zo'n grote bijeenkomst zie ik nog niet direct zitten vanwege corona.