Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat zijn allemaal gewoon weides.. Als je in het midden van de nacht vertrekt is er geen kat meer te bespeuren om het verkeer te regelen.. en daar betaal je dan 15-20 € / keer voor.
Pfff en als het hevig regent ook nog kans om niet weg te geraken.(U ingraven)
Plus waarschijnlijk geen referentiepunten op die parkings aanwezig om snel auto terug te vinden.
Zijn er ergens bedrijfjes waar je tegen betaling kunt parkeren of zo?
Is Boneyard nu niet een pak kleiner? Ik weet dat alles van hutten en pre-opgezette tenten nu bij inferno zit. maar vroeger was toch alles samen met het festival Boneyard?
15 euro om te parkeren op een festival waar ge al genoeg voor betaald hebt, .
Soit, eindelijk de eerste keer Iron Maiden zien, dus ik ga er mij niet druk in maken.
Is Boneyard nu niet een pak kleiner? Ik weet dat alles van hutten en pre-opgezette tenten nu bij inferno zit. maar vroeger was toch alles samen met het festival Boneyard?
Niet alleen camping Boneyard is kleiner, ook het festival terrein is een pak kleiner t.o.v. 2019. Vroeger zat ook alles inderdaad samen op wat nu Boneyard is, buiten festihuts, die stonden toen ook op 'metaltown'.
Ik vraag me ook af hoe ze al die kampeerders gaan kwijt krijgen... ze ontmoedigen op af en rijden, dus er zal nog meer volk blijven overnachten op een kleiner oppervlakte .
Pfff en als het hevig regent ook nog kans om niet weg te geraken.(U ingraven)
Plus waarschijnlijk geen referentiepunten op die parkings aanwezig om snel auto terug te vinden.
Zijn er ergens bedrijfjes waar je tegen betaling kunt parkeren of zo?
En dan wslk nog es een 100 euro per dag aan eten en drinken (zonder zot te doen). Als de prijzen een beetje in dezelfde lijn gaan liggen van andere die al geweest zijn.
Nee, ik ga denk ik sinds 2008 ofzo al elk jaar (1x niet) en heb het er wel een beetje mee gehad (altijd zelfde formule etc). Ik denk dat ik wat meer andere festivals ga doen de komende jaren