Graspop 2022

Amai, kdenk dat het 5j geleden is of langer dat ik nog es ga kamperen op een festival. Al die jaren slechts voor één dag gaan of op hotel slapen of in de auto kamperen in combinatie met ondertussen jaren gaan kamperen tijdens reizen en daar duur tot heel duur materiaal voor gekocht hebben, doen mij hier wat met de handen in het haar krabben.
Men duffelzak van 140l zit vol om toch genoeg luxe te hebben :unsure:

Twas vroeger toch gemakkelijker als het niet erg was om te stinken op een festival.

Amai, kdenk dat het 5j geleden is of langer dat ik nog es ga kamperen op een festival. Al die jaren slechts voor één dag gaan of op hotel slapen of in de auto kamperen in combinatie met ondertussen jaren gaan kamperen tijdens reizen en daar duur tot heel duur materiaal voor gekocht hebben, doen mij hier wat met de handen in het haar krabben.
Men duffelzak van 140l zit vol om toch genoeg luxe te hebben :unsure:

Twas vroeger toch gemakkelijker als het niet erg was om te stinken op een festival.
Jij durft dat meenemen? Ik zou in mijn cheape Quechua gaan met al mijn basisgerief van vroeger. :unsure:

Hmmm meer dan genoeg geld op zak , slapen (stinken , vogelen) in de camionette en al de rest is overbodig .:tongue:

Eerste keer Graspop, ben vree benieuwd! Klote dat ik geen "aangepaste" kledij heb, buiten m'n typisch vissershoedje.

Optredens die ik wil zien :
Donderdag : Beartooth - Tremonti - Death To All - Stake - Slapshot - Volbeat
Vrijdag : Phil Campbell - Heaven Shall Burn - Amenra - The Perfect Tool
Zaterdag : - Decapitated - Walls Of Jericho - Red Fang - Judas Priest - Korn
Zondag : Alestorm - Alice Cooper - The Offspring - Fu Manchu - Deftones

Maar waarschijnlijk zal ik wel wat missen want als je de dorstigen moet laven dan moet er ook gewerkt worden.
Kom dus gerust op Donderdag een pint drinken aan toog 4 -toog rechts van de south stage naast de recyclage en tokens - vanaf 22u.
Op Vrijdag/zaterdag/zondag doorheen de dag toog 31 - toog rechts van de Jupiler Stage.

Ik zal zaterdag eens passeren! :coolbrows:

Waarom zo aanvallend? :unsure:
Deftones-fans hé jong.

Blijkbaar staat Ticketswap vol met tickets, hmmmm :tongue:
Niet echt 100% m'n ding zondag maar wil nog wel eens gaan voor de sfeer.

Pfffff zal thuis komen als een gekookte kreeft + huidkanker , beter regen goed voor huid en haar , zonnebrand goe voor huid kanker op te doen .wel een pluspunt de goudgele rakkers (bier) stroomt vlot naar binnen .en straks terug naar buiten .:tongue:

Pfffff zal thuis komen als een gekookte kreeft + huidkanker , beter regen goed voor huid en haar , zonnebrand goe voor huid kanker op te doen .wel een pluspunt de goudgele rakkers (bier) stroomt vlot naar binnen .en straks terug naar buiten .:tongue:
Moest er nu eens iets bestaan dat je op u kan smeren om die zonnebrand te voorkomen. Zou een gat in de markt zijn. :unsure:

Jij durft dat meenemen? Ik zou in mijn cheape Quechua gaan met al mijn basisgerief van vroeger. :unsure:
Ik heb gewoon alles van cheap ass oude gear mee. Maar dan ook alles.

En damn, iedere keer denk ik, weer iron Maiden, maar tedju, zo wil ik ook 70 plussers zijn begot.

Het viel vandaag inderdaad nog heel goed mee van temperatuur, ‘s avonds was het ronduit zalig. Ik ben alleszins blij dat ik niet morgen of zaterdag ga 😛

Al bij al blijf ik het een zwakke affiche vinden -naar mijn goesting-. Enkel enorm spijt dat ik morgen Black Label Society zal missen.

Parking ging verbazend vlot trouwens. Nog nooit zo dicht kunnen parkeren en nog nooit zo vlot weggeraakt.

Mij laten rijkelijk insmeren daar een lekker camping meisje van plezier , net mijn klokhuis niet . Zalig zeker een aanrader .:tongue:

Parking ging verbazend vlot trouwens. Nog nooit zo dicht kunnen parkeren en nog nooit zo vlot weggeraakt.
Nice. Hoever was het ongeveer stappen tot aan het festivalterrein? Ik zou wat kledij in de auto willen laten liggen en dan ‘s avonds gewoon gaan halen als ik het nodig heb.

Zondag nog is een dag gaan met de vriendin na een paar jaar gemist te hebben. Vriendin wel 5 maand zwanger dus Sabaton zal wrs wel gemist worden (al genoeg gezien). Kijk er dubbel naar uit want wilde zelf vooral gaan voor Aerosmith...

Hoop alleen dat de vriendin het zolang volhoud om recht te staan.

Terug
Bovenaan