JackM
Active member
Mooie dag, respect voor diegene die combi gaan, ik ben al kapot na ene dag.![]()
Net men laatste lauwe pintje uit men koelbox leeggedronken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie dag, respect voor diegene die combi gaan, ik ben al kapot na ene dag.![]()

En een drilboor in zijn gat vandaar de vocalenUit curiositeit is naar Amenra gekeken. Heeft die kerel nu haken door zijn rug?

Uit curiositeit is naar Amenra gekeken. Heeft die kerel nu haken door zijn rug?

Blablablabla Elk zijn mening natuurlijk maar het blijven wel Belgische toppers op wereldniveauAh daarom dat hij met zijn rug naar het publiek stond. Ik dacht dat hij zich terecht schaamde voor zijn getier.![]()

Is dat niet een beetje logisch,het is daardoor dat mensen afzakken en hun naam groot op de affiche staat.Maiden was entertainend maar vind het zo jammer dat na de nieuwe nummers steeds diezelfde hits passeren.
Asian hooker liep gisteren voor me als ik van de douches kwam. Die mocht het toch ook nog constant horenLivestream Steel Panther was wel een tietenfestijn.

Ik sta ook elk jaar aan de main als Alestorm speelt, maar dit is toch ook wat overdreven. Muzikaal kunnen die eigenlijk niets hé, en er loopt zo veel talent rond op Graspop.Eén van mijn absolute hoogtepunten deze editie!![]()
Het moet muziektechnisch niet per sé indrukwekkend zijn om een groot feest te zijn natuurlijk.Ik sta ook elk jaar aan de main als Alestorm speelt, maar dit is toch ook wat overdreven. Muzikaal kunnen die eigenlijk niets hé, en er loopt zo veel talent rond op Graspop.
Wel jammer dat de camera regie zo slecht was. Regelmatig dat wanneer er net eentje haar bloes wou omhoog doen dat ze terug switchen naar de band. Wacht dan even een paar seconden met switchen.Livestream Steel Panther was wel een tietenfestijn.