Obi-Jan
Well-known member
Ik heb het zo overgetypt van de site van graspop ( https://www.graspop.be/en/bands/hellmut-lotti-goes-metal )Geen idee of je Hellmut Lotti een typo is of niet maar het is geweldig.
Maar ik vond het ook wel goed gevonden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het zo overgetypt van de site van graspop ( https://www.graspop.be/en/bands/hellmut-lotti-goes-metal )Geen idee of je Hellmut Lotti een typo is of niet maar het is geweldig.

Jop, alles op het bandje en gewoon biepen...![]()
Cashless | Graspop Metal Meeting 2024
www.graspop.be
Geen GMM-munten meer als ik het goed begrijp.

Waarom ben je een watje omdat je iets te duur vindt?Om de jaarlijkse traditie in ere te houden zeker .
Klaagzangen over de hoge prijzen .Watjes
De prijzen zijn duidelijk voor men de buy knop in drukt dus akkoord met prijzen achteraf moet men niet meer lullen .Waarom ben je een watje omdat je iets te duur vindt?
Ge kunt ook een cashless card kopen met nen hoop en ieders daar x euro opzetten in plaats van op het bandje.Jop, alles op het bandje en gewoon biepen...
Dat heeft wel een aantal voordelen want ik kan geen bonnen meer kwijtspelen met mijn zatte botten en als ik zondagavond vroeger plooi dan mijn laatste aankoop verwachtte moet ik ook geen €30 weg gooien of in iemand zijn handen stoppen.
Maar als je nu om pintjes gaat voor meerdere mensen is het dus niet meer mogelijk om bonnetjes mee te krijgen van iedereen en moet je dus ofwel trakteren ofwel in groep naar die toog gaan... Wij zijn dit jaar met een kleine 20 man die zich niet allemaal tegelijk verplaatsen dus das ofwel erg omslachtig ofwel vreselijk duur![]()
Ja ik weet het maar wij verplaatsen ons niet in volle groep die 4 dagen natuurlijkGe kunt ook een cashless card kopen met nen hoop en ieders daar x euro opzetten in plaats van op het bandje.
Maar wat heeft de prijs van een pintje te maken met het cashless systeem?De prijzen zijn duidelijk voor men de buy knop in drukt dus akkoord met prijzen achteraf moet men niet meer lullen .
Want met het warme weer moet je niet af en toe drinken?Men kan nog altijd je eigen vol gieten voor je de weide opgaat .
Hier gaat dat ook lastig worden omdat we met een redelijke groep zitten met zeer uiteenlopende smaken. Als ik met 3 van de 10 naar groep A ga kijken weet ik bijna zeker dat ik vervolgens bij groep B met 3 andere sta. Kaartje dan ook niet echt een optie.Ja ik weet het maar wij verplaatsen ons niet in volle groep die 4 dagen natuurlijk
Soit, we fixen het wel hoor en, indien het systeem naar behoren werkt, wegen de nadelen zeker niet op tegen voordelen voor mij dus kga niet klagen.
Maar wat heeft de prijs van een pintje te maken met het cashless systeem?
Ik wou gewoon aankaarten dat ik nu niet meer om 4 halve liters tegelijk kan omdat er misschien maar 6 pintjes meer op mijn bandje staan terwijl ik andere jaren gewoon mijn hand open deed en er een paar bonnetjes in gedropt werden... Of dat, indien we eens met 14-15 man samen staan het een dure affaire wordt om dan gewoon met 2 man om drank te gaan zodat de rest kan blijven staan.
Of die bonnetjes dan €3.5 of €2 kosten staat hier toch compleet los van?
Das nog het meest irritante van allemaal...Togen met kleine pintjes zouden weer beperkt zijn want anders zou je nog kunnen zeggen van iedereen één rondje tijdens concert maar met halve liters zie ik dat toch zeker niet zitten.
Ik vind het ne dubbele:Das nog het meest irritante van allemaal...
Niks tegen de halve litertent maar quasi elke toog dicht bij een podium is nu enkel halve liters en dat vind ik geen goeie evolutie. Nu zal het dit jaar nog meevallen qua hitte (fingers crossed) waardoor je na 2 slokken al niet met lauw bier staat maar toch...
Geef mensen eens gewoon de keuze tussen normale pinten en halve liters. Tegen savonds of op een dooie moment is dat allemaal goed maar als ik ff snel tussen 2 bands door een pint wil pakke om terug verder te gaan hoeft dat echt geen grote te zijn.