Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit lijken me gewoon banken of kun je daar ook een virtuele MC mee laten maken die gelinkt kan worden aan Google Pay?N26 of Revolut
CurveIemand die even makkelijke alternatieven kent?
Of @PBR Streetgang , weet jij meer over de continuation van de diensten zelf in andere apps oid?
Wat doet/deed Bonsai dat fintech giganten zoals Wise en Revolut niet doen?
Bonsai was geen bank, maar een PSD2 dienst die sepa direct debit deed op je rekening. n26, Revolut zijn buitenlandse rekeningen, dus minder gemakkelijk dan bonsai.Wat doet/deed Bonsai dat fintech giganten zoals Wise en Revolut niet doen?
Ah Curve eens bekijken!Curve
Google Pay -> Kredietkaart Curve -> kredietkaart Keytrade of Argenta of...
Geen extra bankrekening.
Bij Revolut of N26 weet ik niet of je rechtstreeks het bedrag kan laten afgaan van je primaire bank? Ik denk dat je geld moet hebben op je Revolut-bankrekening om de Revolutkaart te gebruiken.

Ow! Ze hebben dan ook werknemers ontslaan hierdoor? :/ ik betwijfel dan ook of b2b echt meerwaarde heeft aan zo een bedrijf.. cake is destijds geïntegreerd in Argenta en er ondertussen ook volledig uit geschrapt…@LessThanJake @Yogi
Klopt, de focus van bonsai als bedrijf is volledig op B2B nu. Ik vind het zelf enorm jammer want door die verandering ben ik mijn job daar kwijt. Maar ik gebruikte ook de bonsai Mastercard voor zowat al mijn aankopen en abonnementen en gedeelde financien regelden wij in de Groups feature van bonsai.
Ik ga dus zelf ook op zoek moeten gaan naar alternatieven voor al die diensten.
Tja, door het schrappen van de mobile en web apps had bonsai geen reden meer om o.a. front-end developers in dienst te houden.Ow! Ze hebben dan ook werknemers ontslaan hierdoor? :/ ik betwijfel dan ook of b2b echt meerwaarde heeft aan zo een bedrijf.. cake is destijds geïntegreerd in Argenta en er ondertussen ook volledig uit geschrapt…
Een buitenlandse zichtrekening moet je aanmelden bij het centraal aanspreekpunt van de Nationale Bank van België en jaarlijks op je belastingaangifte aangeven. Veel moeite kost dat niet, maar deze gegevens zijn nooit automatisch ingevuld.Bonsai was geen bank, maar een PSD2 dienst die sepa direct debit deed op je rekening. n26, Revolut zijn buitenlandse rekeningen, dus minder gemakkelijk dan bonsai.
Gisteren Curve geïnstalleerd, vandaag betaling mee gedaan in bedrijfsrestaurant met mijn Apple Watch. Works like a charm, merci @DogFacedGod
Is wel een uitgebreider ecosysteem dan Bonsai op zich met meer mogelijkheden. Gebruikt ge het zelf ergens anders voor dan Google/Apple Pay?
Helder, dus zo laten. Waarom gebruikt ge Revolut daarnaast dan?

Ze hebben de oude getrouwheidspremie gebruikt?Domme vraag mss. Vorig jaar op 3 oktober 10k op een high fidelity spaarrekening gezet bij Keytrade. Getrouwheidspremie wordt jaarlijks uitbetaald en bedraagt 1,65%. Op 2 oktober dit jaar 135 euro ontvangen. Que ? Gaan daar dan nog kosten vanaf of waar is die overige 30 euro gebleven.