Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Visa (en Mastercard) Debit worden iets algemener aanvaard als betaalmiddel dan Maestro dat eerder beperkt is/was tot Europa. Verschillende banken hebben de afgelopen jaren die overstap al gemaakt. Daar plots extra geld voor gaat vragen is idd gewoon puur en plat opportunisme, in de meeste gevallen is de meerwaarde voor klant nihil.Crelan bank rekent nu opeens 14 euro aan per jaar voor uw gewone bank kaart.
(onder het mom van: het is nu een debet kaart)
Ik had dus een gratis zichtrekening, en vroeger was die bank kaart ook gewoon gratis.
maar nu het opeens geen maestro meer is, maar "visa debet" zien dat nu als een betalende kaart...
Tja ook weer een marketing truukje toch.
Argenta vervangt nu ook hun maestro kaarten naar debet kaarten, maar die doen dit niet denk ik.
Er moet een fout gebeurd zijn bij de bank.Visa (en Mastercard) Debit worden iets algemener aanvaard als betaalmiddel dan Maestro dat eerder beperkt is/was tot Europa. Verschillende banken hebben de afgelopen jaren die overstap al gemaakt. Daar plots extra geld voor gaat vragen is idd gewoon puur en plat opportunisme, in de meeste gevallen is de meerwaarde voor klant nihil.
Dat is hoofdzetel gezwetst. Bel naar uw kantoor en die fixen dat normaal wel door dat bedrag ten laste te nemen.Er moet een fout gebeurd zijn bij de bank.
Op de website lees ik nogtans bij hun algemene voorwaarden, dat 1 kaart gratis is.
Welnu, ik was hem kwijt geraakt, gebeld naar cardstop, die werd dan geblokkeerd, en ik kreeg een nieuwe toegestuurd.
Kostprijs: 10 euro. werd meteen afgetrokken van mn saldo.
Maar ook enkele dagen daarna werd 6.71 euro aangerekend.
Heb nu gemaild, hun antwoord was dat ik zogezgd 2 actieve kaarten had. En dat er maar 1 toegelaten is gratis.
2e kost 14 euro, en hebben ze pro rata berekend vanaf 1 januari tot begin juni toen ik hem kwijt speelde.
Maar klopt dus niet dat ik die periode 2 kaarten had. Menslief toch, ze nemen het gewoon van uw rekening, en wij mogen weer mailen en doen, om dat uit te leggen dat ze gemist zijn.
Tja ook weer een marketing truukje toch.
Argenta vervangt nu ook hun maestro kaarten naar debet kaarten, maar die doen dit niet denk ik.
Sterker nog; Maestro stopt, en alle banken over heel europa zijn verplicht om nu Mastercard Debit uit te geven (Of Visa debit natuurlijk). Dat ze hier geld voor vragen lijkt me straf en een foutje. want er is geen andere bankkaart meer, is altijd Bancontact + Visa Debit / Mastercard Debit. .Visa (en Mastercard) Debit worden iets algemener aanvaard als betaalmiddel dan Maestro dat eerder beperkt is/was tot Europa. Verschillende banken hebben de afgelopen jaren die overstap al gemaakt.
Wero is al beschikbaar hoor.Revolut is begonnen met het overzetten van bestaande klanten naar een Belgische IBAN.
Wero ondersteuning lijkt er eerdaags ook aan te komen.
Jip, klopt, ook een maand geleden gedaan. Is max €600 per maand geloof ikBen van plan een rekening PULSE te openen bij BELFIUS.
Beats Pulse, uw gratis online betaalrekening - Belfius
Ontdek Beats Pulse, uw gratis betaalrekening. Open ze online in minder dan 5 minuten en gebruik de beste banking app op de markt.www.belfius.be
Klopt dat, zie ik het goed, dat deze volledig gratis is?
reden: momenteen scoren zij het best op spaargids:
zowel voor hun gewone spaarrekening (1,40 procent) , scoort beter dan mijn huidige argenta en crelan
alsook hun "max 500 €/maand" spaarrekening (2.80 procent), scoren ook daar beter dan huidige argenta en crelan.
Dus zou een win win zijn.
klopt het toch dat die PULSE volledig gratis is, en dat ik die 2 spaar formule's er aan kan koppelen?
iemand ervaringen ?
Kan ik een instantoverschrijving verrichten vanaf mijn Keytrade Bank zichtrekening?
Nog niet. De invoering van de instantoverschrijvingen is gepland voor oktober 2025, conform de Europese regelgeving over instantoverschrijvingen.
Tja en vooral.. vallen die onder belgisch bankgarantie van 100.000 euro?Vandaag een artikel op HLN over Revolut.
Iemand hier klant bij en is dit echt zo revolutionair als ze beschrijven?
Ik zie vooral een bankapp met abo's voor diensten, ook zou ik willen vragen of ze moeilijk doen over storten/ontvangen van en naar crypto-exchanges (Coinbase/Binance)
Ik kan wel zeggen dat onder de bankgarantie vallen, staat ook in het artikelTja en vooral.. vallen die onder belgisch bankgarantie van 100.000 euro?
Zit eigenlijk al met Wise. En daar heb ik al lang maandelijkse rente.