Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

HL1 heb ik nooit weten uitkomen ik was net iets te jong (we hadden zelfs nog geen pc in huis) en ook niet zo hard kunnen appreciëren als z'n opvolger. Maar achteraf uiteraard wel desondanks het wat archaïsch aanvoelt dezer dagen. Black Mesa was ook een mooi cadeau aan de community. Die docu wordt smullen.

HL2 daarentegen :love:

Ook ter info, indien je niet geïnteresseerd bent in het spel, maar je claimt die toch, dan krijg je een epic coupon die u 33% korting geeft op elke game in hun store boven 14,99€.

Dus mogelijks interessant indien je een andere game wenst te kopen. Deze coupon geldt ook bovenop hun normale kortingen die ze al aanbieden voor bepaalde games. Vb alan Wake 2 voor 39.99...
En er is een soort van loyaltyscheme van 10% bij uw vorige aankoop die je kan aanwenden bij uw volgende aankoop. Dus 39€ gekocht -> uw volgende aankoop wordt 3.9€ goedkoper.

Laatst bewerkt:
Ook ter info, indien je niet geïnteresseerd bent in het spel, maar je claimt die toch, dan krijg je een epic coupon die u 33% korting geeft op elke game in hun store boven 14,99€.

Zal bij deze niet werken, lijkt me. Ik kan immers geen checkout doen omdat ik Destiny 2 zelf niet heb. Je kan dus enkel 'claimen' wanneer je de Base Game al hebt. Dacht dat dat het verleden toch anders was: ben zeker dat ik al DLCs heb van games die ik niet heb.

Zal bij deze niet werken, lijkt me. Ik kan immers geen checkout doen omdat ik Destiny 2 zelf niet heb. Je kan dus enkel 'claimen' wanneer je de Base Game al hebt. Dacht dat dat het verleden toch anders was: ben zeker dat ik al DLCs heb van games die ik niet heb.

In de gelinkte legacy collection die gratis gegeven wordt staat :
Destiny 2: Legacy Collection (2023)
Click here to get the Destiny 2 Base Game for free!
This edition includes The Witch Queen, Beyond Light, and Shadowkeep. Play through three epic campaigns, unlock 37 Exotic weapons, 15 Exotic pieces of armor, and the power of Stasis, allowing you to lock down and control the battlefield.

Dus in principe zou het ook voor u moeten werken ;). Je gaat echter eerst die basis versie moeten claimen.

Je weet toch dat Destiny 2 intussen free to play is? 😆

Je weet toch dat Destiny 2 intussen free to play is? 😆

Tuurlijk niet :). Ik verzamel die spellen ook maar gewoon om te hebben. Teller staat al ruim boven de 600 PC games en ik denk niet dat ik er al één van gespeeld heb :D. Maar toch al geld bespaard want wel een paar tussen die mijn zoon ineens wou en die ik dus al had.

Ik zie niet veel verschil tussen die op de epic account te claimen of uw game van prime te claimen via de epic account.
Nu bon, de game staat ook maar gewoon te blinken in mijn lijst, ik acht de kans klein dat ik het ga spelen.

Deathloop is gewoon een uitstekende game hoor. Platinum op PS5 en 100% achievements in Steam (op steam deck).

Terug
Bovenaan