?therapy?
Well-known member
Ghostrunner 2
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nu hetzelfde voor met Hot WheelsVia de webpagina op de gsm. Met de feestdagen nog niet echt tijd aan mijn pc gehad om eens via de launcher te proberen, maar kan ik wel eens proberen. Sowieso wel kak dat hun eigen tip is van 24u te wachten, want tegen dan is de game niet meer beschikbaar.
Zelfde probleem. Heb het wel proberen te claimen via de launcher.Heb nu hetzelfde voor met Hot Wheels
Bekijk bijlage 36799
Dit krijg ik net op mijn launcher. Via de website krijg ik een kleine popup dat er een error is. Maar ik ben dus (gelukkig) niet de enige met dit probleem.Zelfde probleem. Heb het wel proberen te claimen via de launcher.
Ik wacht nog even af.
Yup, hier ookLijkt opgelost te zijn, kon het nu wel claimen.
Merci, bijna vergeten!dont forget to add the fun pack.

Er zijn ook 6 gratis DLCs
Ik gebruikte tot nu toe enkel Steam en claimde zelfs geen games op Epic maar nu hebben ze me toch beet. Thanks voor de tip !
Oei. Dan hebt ge al veel gemist. Nooit te vroeg om ermee te starten natuurlijk.Ik gebruikte tot nu toe enkel Steam en claimde zelfs geen games op Epic maar nu hebben ze me toch beet. Thanks voor de tip !