Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

Amnesia: Rebirth, a new descent into darkness from the creators of the iconic Amnesia series. A harrowing journey through desolation and despair, exploring the limits of human resilience.

Riverbond is a fun and frantic couch co-op adventure game for 1 to 4 players set in a stunning voxel world. Embark on a heroic journey to complete missions, battle adorable enemies, and smash everything into tiny cubes!

Just Die Already is an old people mayhem sandbox game created by the designers of Goat Simulator. You are old and angry and you've just been kicked out of your retirement home. How will you survive in a world that wants you to Just Die Already?

Paradigm is a surreal adventure game set in the strange and post apocalyptic Eastern European country of Krusz. Play as the handsome mutant, Paradigm, whose past comes back to haunt him in the form of a genetically engineered sloth that vomits candy.

In Terraforming Mars, you control a corporation with a certain profile. Play project cards, build up production, place your cities and green areas on the map, and race for milestones and awards!

Reeds meerdere malen gepasseerd bij EGS:

Jotun is a hand-drawn action-exploration game set in Norse mythology. In Jotun, you play Thora, a Viking warrior who died an inglorious death and must prove herself to the Gods to enter Valhalla. Impress the Gods!

In Prey, you awaken aboard Talos I, a space station orbiting the moon in the year 2032. You are the key subject of an experiment meant to alter humanity forever – but things have gone terribly wrong.

Nieuw bij EGS:

NEXT GENERATION AG RACING IS HERE! Redout is a tribute to the classic racing monsters. It is designed to be an uncompromising, fast, tough and satisfying driving experience, soaked in that vertigo that stands at the core of the arcade racing genre.

Als ik één game kan aanraden aan elk publiek, dan is het wel Prey.
Doe jezelf een plezier en probeer het uit.

Het ziet eruit als een survival in space, een genre dat niet voor iedereen is weggelegd (eentje waar ik zelf nu niet meteen grote fan van ben) maar de atmosfeer in die game is zo geweldig goed. Je kan het slim, bruut, sluw aanpakken. Het verhaal zit geweldig goed in elkaar en het was voor mij de grootste verrassing van dit jaar.

Good luck

Redout is ook zeker een aanrader. Als trouwe fan van WipeOut mag Redout zeker het rijtje vervoegen. Qua vergelijking in kleurenpalet komt redout naast WipeOut Fusion.

Als ik één game kan aanraden aan elk publiek, dan is het wel Prey.
Doe jezelf een plezier en probeer het uit.

Het ziet eruit als een survival in space, een genre dat niet voor iedereen is weggelegd (eentje waar ik zelf nu niet meteen grote fan van ben) maar de atmosfeer in die game is zo geweldig goed. Je kan het slim, bruut, sluw aanpakken. Het verhaal zit geweldig goed in elkaar en het was voor mij de grootste verrassing van dit jaar.

Good luck
Zou Prey nog eens moeten herspelen, Talos I blijft nog altijd een van mijn favoriete settings in een video game. Geweldige level design.

En Mooncrash heb ik nog niet gespeeld.

Wel verwarrend natuurlijk,

ik dacht dat jullie het over deze prey hadden.

die heb ik indertijd uitgespeeld, en was ook best wel fun.
nog iemand die deze nog kent? :D

Wel verwarrend natuurlijk,

ik dacht dat jullie het over deze prey hadden.

die heb ik indertijd uitgespeeld, en was ook best wel fun.
nog iemand die deze nog kent? :D
Die was leuk!

Ik ben een tijd een de nieuwe Prey begonnen maar het spel heeft zoveel bloom en motion blur die je niet kan afzetten dat het er niet uitziet.

Die was leuk!

Ik ben een tijd een de nieuwe Prey begonnen maar het spel heeft zoveel bloom en motion blur die je niet kan afzetten dat het er niet uitziet.
Die ken ik niet,
maar ik herinnerde me vooral dat bij de release in 2006 vooral lovende commentaren, toen ook nog de high days van unreal 2 en quake 4 engine.
Toen shooters vooral nog een goeie storyline hadden voor single player,
niet zoals nu helaas.

Die ken ik niet,
maar ik herinnerde me vooral dat bij de release in 2006 vooral lovende commentaren, toen ook nog de high days van unreal 2 en quake 4 engine.
Toen shooters vooral nog een goeie storyline hadden voor single player,
niet zoals nu helaas.
De "nieuwe" Prey is daar helemaal niet mee te vergelijken en heeft ook niet veel te maken met die van 2006.
Ik vond de nieuwe echt enorm goed: sfeer, leveldesign, verhaal.. maar ik denk ni dat het uw ding gaat zijn. Maar het is gratis, dus eens proberen kost u niks :)

komt nog maar eens langs, gratis tem 2 jun 19:00

komt nog maar eens langs, gratis tem 2 jun 19:00
Krijg error als ik wil toevoegen :(

Krijg error als ik wil toevoegen :(

same hier....
Ik heb het zelf niet kunnen testen, had het al eens geclaimd.
Maar er is idd een probleem:

Terug
Bovenaan