Gratis games op Steam, Epic, GOG, Xbox, etc

Voor degenen die amazon prime hebben.

Fell Seal: Arbiter's Mark
Maniac Mansion
Suzerain
Fishing: North Atlantic - Enhanced Edition
Giana sisters: twisted dreams
Serial Cleaner
En nog een pak andere

Op 12 en 13 juli zijn ook deze games te claimen:
Mass Effect Legendary EditionNeed for Speed™ Heat
GRID™ Legends
Star Wars™ Jedi Knight — Jedi Academy™
Star Wars™ Republic Commando™
Star Wars™ Jedi Knight II — Jedi Outcast™

Ancient Enemy is an RPG card battler set in a crumbling world where the forces of evil have already won. Blast distorted enemies with a satisfying range of spells and abilities. Journey into a scarred wilderness and defeat the deadliest foe of all!

In KILLING FLOOR 2, players descend into continental Europe after it has been overrun by horrific, murderous clones called Zeds that were created by rogue elements of the Horzine Corporation. 6-player Co-Op & 12-player VS Zed-slaughtering mayhem.

Vergeet de gratis games van Prime deals gaming niet. (ten laatste morgen een paar ervan nog te claimen). De mass effect legendary edition is toch wel leuk.

Shop Titans is the ultimate RPG shopkeeper simulation. Craft powerful equipment, stock your shop and sell to aspiring heroes… at a markup! Hire heroes and explore dungeons to gather valuable materials to craft with. There’s never a dull moment in the world of Shop Titans!

Experience authentic First World War action with 64 player battles of maneuver on the Eastern Front. Grab your rifle, ready your sabre and keep your gas mask close as you prepare to play a part in one of the most significant conflicts in history!

Mijn vrouw geraakt er niet over dat er een Lawn Mowing sim bestaat. Toen ik haar wist te zeggen dat het zelfs een publiek had moest ze even een wandeltje gaan doen. Ik denk dat ik het eens ga installeren en het gras in de tuin verwaarlozen. Alez, nog meer verwaarlozen als normaal.

Mijn vrouw geraakt er niet over dat er een Lawn Mowing sim bestaat. Toen ik haar wist te zeggen dat het zelfs een publiek had moest ze even een wandeltje gaan doen. Ik denk dat ik het eens ga installeren en het gras in de tuin verwaarlozen. Alez, nog meer verwaarlozen als normaal.
Vertel het haar dan ook maar van Goat Simulator 1, 2 en binnenkort 3, PowerWash Simulator en de rest... 😅

uurJHETPNt3RhY3C3-us4uP76ylRliIrfStpAExYQXngc10KIB5wWrEpIyww6DNCeHjV99io19kVxUFsiLnMvRgLi3JXhDa8qOW2tQMsdlIbHFU-cw=s0-d-e1-ft

[Itch.io] Tactical Command (Free/100% off)
https://ift.tt/7sWtZ6x

Nog eens eentje op Steam.

Mijn Epic account werkt niet meer blijkbaar, is dat bij nog iemand? Hij wil constant updaten maar dat doet hij niet die blijft maar proberen updaten.

Mijn Epic account werkt niet meer blijkbaar, is dat bij nog iemand? Hij wil constant updaten maar dat doet hij niet die blijft maar proberen updaten.
Hier net geprobeerd, zonder problemen gelukt om de cliënt op te starten.
Best eens herinstalleren, kan al veel problemen oplossen.

Uwen epic saved webcache folder deleten kan helpen bij issues.
Die zit onder je local appdata: ... \AppData\Local\EpicGamesLauncher\Saved

Terug
Bovenaan