Directe familie (ouders + zus en schoonbroer + petekind) zijn een no-brainer. Al bij al krijg ik vrij weinig vragen van andere mensen. Maar zelfs daarbuiten maak ik er niet meteen zo'n groot probleem van.
Mijn ouders gaan elke dag iets drinken met een bevriend koppel (luxeleven van de gepensioneerden eh
) en die mensen wouden blijkbaar weten of ze hun GSM aan een groter scherm konden hangen om fietsrouters uit te stippelen. Uiteindelijk kost me dat ook maar 5 minuten om even op te zoeken of die GSM überhaupt video over USB-C ondersteunt en welk scherm ze zouden kunnen gebruiken.
Maar ik kan wel snappen dat je als stielman geen zin hebt om in het weekend ook nog eens voor iedereen gratis of voor materiaalprijs onder de pompbak te hangen om een afvoer te herstellen.
Mijn ouders gaan elke dag iets drinken met een bevriend koppel (luxeleven van de gepensioneerden eh
) en die mensen wouden blijkbaar weten of ze hun GSM aan een groter scherm konden hangen om fietsrouters uit te stippelen. Uiteindelijk kost me dat ook maar 5 minuten om even op te zoeken of die GSM überhaupt video over USB-C ondersteunt en welk scherm ze zouden kunnen gebruiken.Maar ik kan wel snappen dat je als stielman geen zin hebt om in het weekend ook nog eens voor iedereen gratis of voor materiaalprijs onder de pompbak te hangen om een afvoer te herstellen.

?