Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor mij idd een no brainer om dit niet te doen want waar stopt het? Ik heb geen zin om mijn vrije tijd ook nog eens te gaan opofferen om weer met zo'n zaken bezig te zijn. Ik wil altijd raad geven maar ik ben gestopt met overal te gaan helpen, want voor je het weet mag je bij de dochter van de kapper van de schoonmoeder van je neef hun wifi issue gaan oplossen.hebben jullie het dan over een een PC herstellen, of zo, bv windows herinstalleren, of ne browser verwijderen en installeren?
dat is toch een no brainer dat je dit doet voor je vrienden/familie ? als da goede mensen zijn krijg je toch zeker ietske terug ook?...
Als je al ganse dagen met dergelijke zaken bezig bent tijdens de job dan heb ik daar alleszins niet veel zin meer om dit na mijn uren nog eens te gaan doen. Tuurlijk help ik wel ouders/broers/zussen/... maar ik sta niet te springen of haal daar geen voldoening uit om een browser issue op te lossen omdat ze zelf teveel crap hebben geinstalleerd of gedownloadje moet natuurlijk ergens de lijn trekken. Maar goede vrienden/dichte familie mag dit zeker altijd vragen.
Haal jij dan geen voldoening uit DIE MENSEN (ik spreek niet van dochter van kapper van schoonmoeder blabla) te helpen?
Ik help echt ook met plezier maar ik heb er simpelweg niet altijd de tijd voor. Soms heb ik weken dat ik 10 vragen krijg en als ik beslis eens langs te gaan ben ik daar gemiddeld een uur of 2 aan kwijt. Dat lukt mij op sommige momenten wel maar ik kan dit niet om de 3 dagen doen.tja, het zal wel weer aan mij liggen zeker, maar ik help graag mijn vrienden en familieleden.
als ik sommige reacties lees, snap ik wel dat er in bepaalde segmenten van de maatschappij verzuring optreed..
iedereen is vrij om mensen te helpen en sommigen vinden dat ook niet erg. Geen idee wat dit met verzuring te maken heeft, het is niet dat ik mensen afblaf of afsnauw en als ik kan ga ik kort wel wat uitleg geven via whatsapp of messenger en als het dan nog niet lukt dan verwijs ik ze door naar professionele hulptja, het zal wel weer aan mij liggen zeker, maar ik help graag mijn vrienden en familieleden.
als ik sommige reacties lees, snap ik wel dat er in bepaalde segmenten van de maatschappij verzuring optreed..

Heeft weinig met verzuring te maken, denk als ik uw berichten lees van de frustratie-topic, dat je van nature gewoon een people pleaser bent (niets mis mee, ben ik nl. ook). Maar voor zo'n gratis hulp, zeker als IT-er, kan je op den duur elke dag mensen zitten helpen, afhangend van hoe groot je kennissenkring is... Het zal voor u misschien meevallen dat je 1x om de paar weken eens iemand moet helpen, bij andere profielen zal dat veel frequenter zijn.tja, het zal wel weer aan mij liggen zeker, maar ik help graag mijn vrienden en familieleden.

tja, het zal wel weer aan mij liggen zeker, maar ik help graag mijn vrienden en familieleden.
)