Beiden gedaan, allebei zeker de moeiteOf Zakynthos?

Lefkas wel maar een paar dagen gebleven, niet zoveel te beleven daar. Was eerder “platte rust”.
Zakynthos al 4x gedaan ondertussen, blijft prachtig. Zeker bootje huren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beiden gedaan, allebei zeker de moeiteOf Zakynthos?

Heb je aanraders qua hotel of stadje om te verblijven. We hebben een bijna 3-jarige tegen dan, moest dat iets uitmaken.Beiden gedaan, allebei zeker de moeite
Lefkas wel maar een paar dagen gebleven, niet zoveel te beleven daar. Was eerder “platte rust”.
Zakynthos al 4x gedaan ondertussen, blijft prachtig. Zeker bootje huren.
Op Zakynthos verbleven we altijd in Olea, maar da’s adults only…Heb je aanraders qua hotel of stadje om te verblijven. We hebben een bijna 3-jarige tegen dan, moest dat iets uitmaken.
@Bjorn : aan te raden hotel?
Nemen jullie eigenlijk altijd een auto van bekende verhuurders of gewoon via iemand van het hotel? Heb Sunnycars al eens genomen en zeer tevreden over, maar soms ook al eens via het hotel voor een dag of 2 en dat was eigenlijk ook altijd in orde. Alleen nog nooit iets ergs aan de hand gehad (* klopt op hout* ) en daar wil je natuurlijk een goede dekking voor hebben.
Enkel in Sifnos, gezien het hotel dat we willen al quasi uitverkocht is voor het komende jaar: Verina Astra.Al iets geboekt ? Waar verblijven jullie ?

Booking heb ik al gecheckt, maar vraag me vooral af of de dekking net zo goed is als Sunnycars. Geen eigen risico etc. Heb in ieder geval het hotel al eens gemaild.Wij hebben een tamelijk hoge genius level op booking.com dus kijken altijd daar eerst. Dan lopen we langs de kantoortjes die een goeie prijs aanbieden én een goeie google review level hebben. Proberen eerst zo of zr de booking prijs kunnen matchen. Indien niet boeken we via booking en anders rechtstreeks bij hen. Beide op Sifnos maar zeker Milos waren tig van kantoortjes actief vlak bij de haven dus dat zal wel zo zijn op de meeste eilanden.
Enkel in Sifnos, gezien het hotel dat we willen al quasi uitverkocht is voor het komende jaar: Verina Astra.
Voor Milos nog aan het kijken, meer keuze daar ook. Zou wel eens in zo’n vissershutje willen blijven![]()

Hmm goeie tip, nog niet aan gedacht en op de foto’s gaan ze dat idd niet tonenAmai prachtig !! bg approved
Die vissershuisjes zijn wel gezellig maar degene die ik gezien heb lagen op openbaar terrein dus weinig privacy. De toeristen zaten daar bijna op de kamers![]()

Ik ben er in 2017 geweest, dus niet recent, maar zag in mijn TripAdvisor deze staan. Ik herinner me nog dat we daar een mixed grill hadden genomen en dat deze enorm lekker was.Volgende week 7 dagen naar Athene. Iemand tips voor restaurants + eventueel ook leuke bars?
Ontbijt/ brunch: 72H bakery, The Picky, Gatsby (is een hotel maar je kunt er ontbijten)Efcharis ziet er goed uit, zet ik alvast op mijn lijst.
Atlantikos staat er eveneens op, een (hopelijk goed) visrestaurant.
En intussen ook gereserveerd bij Hytra, voor de wat meer gastronomische ervaring.
Verder nog geen flauw idee, dus drop gerust meer aanraders en hidden gems.