Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste jaren, maanden, weken toch gebleken dat de Duitse machine niet echt goed draait. Ik zie ze de Schotten wel opfreten in die eerste match, maar tegen landen als Engeland, Italië, Frankrijk en België (Duitsland gaat het tornooi winnen. Machine onder Nagelsmann en ideale mix van ervaring met jong geweld.
) zie ik ze het niet doen.

."and Robbo out on the wing, on the wing, on the wing"Dit is pas een EK-lied:
Dit is pas een EK-lied:

![]()
VIDEO Tot 300.000 Schotten strijken neer in München: voorraad bier dreigt leeg te lopen | VRT NWS Nieuws
Tot 300.000 Schotten strijken neer in München: voorraad bier dreigt leeg te lopen. Bekijk de video op VRT NWS: nieuws.www.vrt.be
Allé de Schotse economie ligt even plat zeker?
Ah, van 's ochtens tot 's avonds overal doedelzakmuziek... ik benijd de inwoners van München toch even niet![]()

Leuke afwisseling voor de Beierse hoempapa muziek![]()
Vreemd genoeg zag ik gisteren tientallen Schotten in kilts Brussels Airport uitstappen. Vraag me af hoe hun reisplan er dan uitziet, ervan uitgaande dat ze een match live gaan kijken. Naar Brussels Midi en dan HST naar Luik en Munchen?![]()
VIDEO Tot 300.000 Schotten strijken neer in München: voorraad bier dreigt leeg te lopen | VRT NWS Nieuws
Tot 300.000 Schotten strijken neer in München: voorraad bier dreigt leeg te lopen. Bekijk de video op VRT NWS: nieuws.www.vrt.be
Allé de Schotse economie ligt even plat zeker?
Ah, van 's ochtens tot 's avonds overal doedelzakmuziek... ik benijd de inwoners van München toch even niet![]()

Wir kommen, wir kommen, wir kommen die Straaaaße heruuuunter.We'll be coming, we'll be coming, we'll be coming doooooown the rooooad.
Die Schotten hebben altijd wel vette liedjes.

Was me ook opgevallen en die Visit Qatar is gewoon lachenEK Voetbal en op de banners reclame van BYD, AliExpress, Hisense, ....![]()