Groep A (Duitsland, Schotland, Hongarije, Zwitserland)

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
groepA_tp.png

DatumTijdThuisUitUitslag
14 juni21:00DuitslandSchotland
15 juni15:00HongarijeZwitserland
19 juni18:00DuitslandHongarije
19 juni21:00SchotlandZwitserland
23 juni21:00ZwitserlandDuitsland
23 juni21:00SchotlandHongarije

Duitsland gaat het tornooi winnen. Machine onder Nagelsmann en ideale mix van ervaring met jong geweld.
Laatste jaren, maanden, weken toch gebleken dat de Duitse machine niet echt goed draait. Ik zie ze de Schotten wel opfreten in die eerste match, maar tegen landen als Engeland, Italië, Frankrijk en België ( :fingerguns_r: :hurrr: ) zie ik ze het niet doen.

Maar belangrijker: STRAKS BEGINT HET MANNEKES, DUITSLAND - SCHOTLAND :woohoo::woohoo::woohoo:.

Dit is pas een EK-lied:

"and Robbo out on the wing, on the wing, on the wing" :music:

Love it. In mijn prono staat Duitsland op winst, maar dit Schotland zou een Duitsland dat het de laatste jaren niet zo goed doet en de druk van heel dat land nu gaat voelen wel eens pijn kunnen doen.

Leuke afwisseling voor de Beierse hoempapa muziek :unsure:

Combineren die handel!

Toch eens benieuwd hoe de Duitsers straks voor de dag komen. Toch al lang een slechte/magere periode + voor eigen volk... het choken loert om de hoek. Of neemt de motivatie de bovenhand... ?

Ik denk een zuinige 1-0.

Allé de Schotse economie ligt even plat zeker? :unsure:

Ah, van 's ochtens tot 's avonds overal doedelzakmuziek... ik benijd de inwoners van München toch even niet :tongue:
Vreemd genoeg zag ik gisteren tientallen Schotten in kilts Brussels Airport uitstappen. Vraag me af hoe hun reisplan er dan uitziet, ervan uitgaande dat ze een match live gaan kijken. Naar Brussels Midi en dan HST naar Luik en Munchen?

Terug
Bovenaan