elgrande Member Gisteren om 23:52 #141 Joos heeft zichzelf daarna nog verbeterd. Ecuador nog met vier counteren, echt wel nice. Iets scherpere laatste pass een paar keer en ze hadden het verschil kunnen maken.
Joos heeft zichzelf daarna nog verbeterd. Ecuador nog met vier counteren, echt wel nice. Iets scherpere laatste pass een paar keer en ze hadden het verschil kunnen maken.
shiftyke Redacteur Crowdfunder FE Gisteren om 23:59 #142 Knappe en verdiende overwinning, Duitsland toch echt wel mak gespeeld zeg.
P Pinkman Well-known member Vandaag om 00:02 #144 Ecuador Dit Duitsland is trouwens waardeloos zeg. Gaan slaag krijgen van Frankrijk.
E E-gised Active member Vandaag om 00:02 #145 Prachtig om te zien wel, volledig ervoor gegaan en beloond geweest en voor duitsland maakt t eigenlijk weinig verschil.
Prachtig om te zien wel, volledig ervoor gegaan en beloond geweest en voor duitsland maakt t eigenlijk weinig verschil.
B {BK}Black Devil Well-known member Vandaag om 00:04 #147 Was toch bang afwachten tot het eind, met Duitsers weet je nooit.
Nattefrost Well-known member Vandaag om 00:04 #148 Geweldige beelden bij Ecuador, daarom kijk je naar een WK. Het is hun absoluut gegund.
Stinkbakkes Well-known member Vandaag om 00:07 #149 Een ware volksfeest hier, da wordt 3 nachten nie maffen. Feeste, zuipen en poepe
elgrande Member Vandaag om 00:08 #150 "Shh, Franky, rustig" - Karl Vannieuwkerke tegen de Gouden Schoen van 1990. Geweldig. Laatst bewerkt: Vandaag om 00:44