Het is dit WK wel eentje van uitersten. Veel hoge scores, maar ook veel lage scores. Nu opnieuw een topploeg en titelfavoriet die zich kapotbijt op een ploeg die quasi enkel aan verdedigen denkt. En je kan het Ghana niet kwalijk nemen, want je ziet wat er gebeurt met de kleinere landen die niet alles dicht timmeren.
Saaie match in elk geval, spel lag ook veel te veel stil.
Saaie match in elk geval, spel lag ook veel te veel stil.

