[Groep L] Engeland, Kroatië, Ghana, Panama

Het is dit WK wel eentje van uitersten. Veel hoge scores, maar ook veel lage scores. Nu opnieuw een topploeg en titelfavoriet die zich kapotbijt op een ploeg die quasi enkel aan verdedigen denkt. En je kan het Ghana niet kwalijk nemen, want je ziet wat er gebeurt met de kleinere landen die niet alles dicht timmeren.

Saaie match in elk geval, spel lag ook veel te veel stil.
 
Dan maakt Frank Boeckx een opmerking dat "voetbal terug een mannesport aan het worden is" en heel die studio schiet in een kramp.

Ge moogt ook geen kloten meer zeggen.
 
Ergens in de tweede helft in slaap gevallen, zegt genoeg zeker :unsure:


Vandenbempt was commentator bij Engeland-Kroatië

Aster geeft geen commentaar op dit WK voor de VRT (tenzij je iets anders bedoelt).
Ah, ja, ik doelde op de match waar Declan de vrijschoppen binnen pingelde en Aster een Engels orgasme kreeg
 
‘Voor Engeland-Ghana ga ik een gelijkspel invullen.’
Goed gedacht weer van mij. :coolbrows:

Je gaat mooi stijgen :p
Jep! Als enige van alle vrienden had ik een gelijkspel. Maar als ik mijn pronostiek voor ronde 3 bekijk zou het wel eens zwaar tegen m'n tanden kunnen zijn. Geen idee waar ik zat met mijn gedachten maar ik heb 5x een gelijkspel gezet. Oftewel ga ik naar de top, ofwel zak ik helemaal naar onder. Ik vrees voor 't eerste, but you never know.
 
Terug
Bovenaan