[Groep J] Argentinië, Algerije, Oostenrijk, Jordanië

Gecontroleerd winnen van Argentinië, kansen genoeg ook. Flitsend voetbal kan je geen 90 minuten verwachten en het hoeft ook niet. En weer wat flitsen van Messi!

Ze missen wel een Di Maria-type er nog bij, maar als ze achterin niets weggeven kunnen ze sowieso weer ver komen.
 
Niets tegen Messi ofzo, maar Argentinië komt nu toch al 2 wk's op rij met heel veel weg.

Het is leuk dat ze zoveel meer grinta tonen dan onze rode duivels bvb. Maar ze krijgen toch echt veel te weinig kaarten, fouten, voor wat ze soms doen in een match.
 
Niets tegen Messi ofzo, maar Argentinië komt nu toch al 2 wk's op rij met heel veel weg.

Het is leuk dat ze zoveel meer grinta tonen dan onze rode duivels bvb. Maar ze krijgen toch echt veel te weinig kaarten, fouten, voor wat ze soms doen in een match.
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..
Het één lokt het ander natuurlijk uit (zie NL-ARG vorig WK..)
 
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..
Het één lokt het ander natuurlijk uit (zie NL-ARG vorig WK..)

Het maakt toch niet uit hoe de andere ploeg speelt ? Fouten dienen bestraft te worden of dat nu Oostenrijk, frankrijk of Curacao is.

Iedere keer dat je iets zegt over Messi of Argentinië dan moet daar een andere ploeg of speler(s) betrokken bij worden om zich toch maar te verdedigen.

Bij die andere ploegen is het dat ene voorval, bij Argentinië is het ondertussen en en en , dat begint me vrij hard te storen.
 
Terug
Bovenaan