[Groep J] Argentinië, Algerije, Oostenrijk, Jordanië

Gecontroleerd winnen van Argentinië, kansen genoeg ook. Flitsend voetbal kan je geen 90 minuten verwachten en het hoeft ook niet. En weer wat flitsen van Messi!

Ze missen wel een Di Maria-type er nog bij, maar als ze achterin niets weggeven kunnen ze sowieso weer ver komen.
 
Niets tegen Messi ofzo, maar Argentinië komt nu toch al 2 wk's op rij met heel veel weg.

Het is leuk dat ze zoveel meer grinta tonen dan onze rode duivels bvb. Maar ze krijgen toch echt veel te weinig kaarten, fouten, voor wat ze soms doen in een match.
 
Niets tegen Messi ofzo, maar Argentinië komt nu toch al 2 wk's op rij met heel veel weg.

Het is leuk dat ze zoveel meer grinta tonen dan onze rode duivels bvb. Maar ze krijgen toch echt veel te weinig kaarten, fouten, voor wat ze soms doen in een match.
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..
Het één lokt het ander natuurlijk uit (zie NL-ARG vorig WK..)
 
Oostenrijk had toch minstens even veel vuile fouten hoor..
Het één lokt het ander natuurlijk uit (zie NL-ARG vorig WK..)

Het maakt toch niet uit hoe de andere ploeg speelt ? Fouten dienen bestraft te worden of dat nu Oostenrijk, frankrijk of Curacao is.

Iedere keer dat je iets zegt over Messi of Argentinië dan moet daar een andere ploeg of speler(s) betrokken bij worden om zich toch maar te verdedigen.

Bij die andere ploegen is het dat ene voorval, bij Argentinië is het ondertussen en en en , dat begint me vrij hard te storen.
 
Ook weer prachtige rol actie van Messi. Moet een vreselijke fout zijn als je nadien nog 3 keer door rolt vanwege de kracht van de tackle.
 
Ik denk dat Oostenrijk-Algerije nipt zal zijn

Beide al 3 punten, dus grote kans dat diegene die verliest toch doorgaat als beste 3de.

De winnaar wordt 2de.

Eigenlijk kunnen ze het op een akkoordje gooien.
Oostenrijk en Algerije. Als beide het houden op een draw. Hebben ze elk 4 punten.

Oostenrijk eindigt 2de in de groep, met beter doelsaldo, Algerije is met 4 punten sowieso bij de beste 3des
 
Terug
Bovenaan