Ik denk dat Oostenrijk-Algerije nipt zal zijn
Beide al 3 punten, dus grote kans dat diegene die verliest toch doorgaat als beste 3de.
De winnaar wordt 2de.
Eigenlijk kunnen ze het op een akkoordje gooien.
Oostenrijk en Algerije. Als beide het houden op een draw. Hebben ze elk 4 punten.
Oostenrijk eindigt 2de in de groep, met beter doelsaldo, Algerije is met 4 punten sowieso bij de beste 3des