Groep D (Nederland, Frankrijk, Polen, Oostenrijk)

Ik denk dat we beiden schrik hebben om die match te verliezen maar wij toch nog net iets meer.
Bwa. Dat soort matchen kunnen alle kanten opgaan. Zeker in zo'n fase van het tornooi. Zou wel zwaar balen zijn, op een dinsdag in München. Dan ga ik thuis eens heel lief moeten zijn :unsure:

Bwa. Dat soort matchen kunnen alle kanten opgaan. Zeker in zo'n fase van het tornooi. Zou wel zwaar balen zijn, op een dinsdag in München. Dan ga ik thuis eens heel lief moeten zijn :unsure:
Goh. In Nederland is het grote afzeiken begonnen hoor. Iedereen vindt onze ploeg klote.

Dat was voor het tornooi al he. Koeman kreeg enorm veel kritiek.
Vandaag was het toch gewoon slecht. Jongens als Geertruida en Veerman, dat kan toch echt niet in Oranje. Eredivisiespelers. Geen Dumfries en Frimpong, wie doet nu zoiets?

Ik denk dat we tegen toplanden 5-3-2 moeten spelen. Ingraven maar en hopen dat we het goed tegenhouden.

Inderdaad. Slaat gewoon nergens op dat je met zulke topverdedigers (Van Dijk & De Vrij) zo'n gemakkelijke goals slikt.

Misschien dat de LB en RB wat minder zijn. Geertruida toch. En Aké op LB is ook niet ideaal.
Die Van Dijk hè, die vind ik nu eens verschrikkelijk overrated. Die teert nog altijd op dat ene geweldige seizoen van hem in 18/19(?) toen er zelfs mensen zeiden dat ie de Ballon d'Or moest winnen. Godzijdank dat Messi toen won, want het zou een belediging geweest zijn voor enkele topverdedigers die daar zelfs nog niet eens in de buurt van zijn gekomen.

Goede verdediger dat zeker, maar toch echt niet van het kaliber van o.a. Maldini, Nesta, Ramos, Puyol en dergelijke.

Die Van Dijk hè, die vind ik nu eens verschrikkelijk overrated. Die teert nog altijd op dat ene geweldige seizoen van hem in 18/19(?) toen er zelfs mensen zeiden dat ie de Ballon d'Or moest winnen. Godzijdank dat Messi toen won, want het zou een belediging geweest zijn voor enkele topverdedigers die daar zelfs nog niet eens in de buurt van zijn gekomen.

Goede verdediger dat zeker, maar toch echt niet van het kaliber van o.a. Maldini, Nesta, Ramos, Puyol en dergelijke.
Deze hele selectie is overrated. Alleen Gakpo is top. Zoals hij die goals maakt, daar zit nog klasse in.

Deze hele selectie is overrated. Alleen Gakpo is top. Zoals hij die goals maakt, daar zit nog klasse in.
Valt me ook zwaar tegen. Die bal op links in de laatste minuut moet die gewoon ineens voor goal geven.
Maar die heeft geen linkse voet dus beperkt.

Malen vond ik vanavond bij de betere, die was als enige dreigend en ging de diepte in.
Daarom dubbel zuur dat net hij die OWN goal maakt. Hij had z’n fout wel zelf recht moeten zetten.
Als je Malen al een grap vindt, wat vindt je dan van Depay?

Terug
Bovenaan