Groep F (Portugal, Tsjechië, Georgië, Turkije)

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
groepF_tp.png

DatumTijdThuisUitUitslag
18 juni18:00TurkijeGeorgië
18 juni21:00PortugalTsjechië
22 juni15:00GeorgiëTsjechië
22 juni18:00TurkijePortugal
26 juni21:00GeorgiëPortugal
26 juni21:00TsjechiëTurkije

Eigenlijk heeft Portugal toch ook weeral een geweldig sterke selectie he...
En een succes coach :unsure:

Ruben Dias, Cancelo, Vitinha, B. Fernandes, B. Silva, Leao, Jota, Felix en ook nog altijd CR7.

Doet me een beetje denken aan de rode duivels: een mix van jonge talenten en de oudere garde (bv. ook Pepe), behalve dat ze bij Portugal op elke linie minstens 1 topspeler hebben (bij ons missen we dat in de verdediging).

Eigenlijk heeft Portugal toch ook weeral een geweldig sterke selectie he...
En een succes coach :unsure:

Ruben Dias, Cancelo, Vitinha, B. Fernandes, B. Silva, Leao, Jota, Felix en ook nog altijd CR7.

Doet me een beetje denken aan de rode duivels: een mix van jonge talenten en de oudere garde (bv. ook Pepe), behalve dat ze bij Portugal op elke linie minstens 1 topspeler hebben (bij ons missen we dat in de verdediging).
Ik vind dat Martinez met Portugal een nog sterkere selectie heeft dan hij met België op het hoogtepunt had. Gewoon al omdat hij nu wel flankverdedigers heeft die naam waardig. Ik zie Portugal in de finale.

Benieuwd naar vanavond se, hoe Portugal voor de dag gaat komen.
Een geweldig sterke ploeg, dus die rammen alles kapot dat niet hoog druk kan zetten.

Voordeel voor Bobby is dat Portugal ook boordevol passie en overgave zit. Die beginnen te stampen en te pitsen als het nodig is. En dat kan Bobby op zo een tornooi wel eens redden van zijn eigen onkunde.

Vandeweek zag ik aan het rode licht een bus die kindjes van het bijzonder onderwijs ging ophalen. Achteraan de bus was eentje naar buiten aan het kijken en terwijl met een denkbeeldig stuurtje aan het draaien. Die bus is uiteindelijk veilig op de bestemming geraakt en die jongen denkt dat hij daar voor heeft gezorgd. Iets soortgelijks zie ik mogelijk voor Bobby.

Portugal heeft imo een sterkere kern dan wij hadden op ons hoogtepunt onder Martinez, en zoals @Marsu zegt zit die ploeg ook vol ettertjes en vechtersbazen die 90 minuten hun kop er voor leggen en tegenstanders afzeiken. Ik verwacht er veel van.

Portugal heeft imo een sterkere kern dan wij hadden op ons hoogtepunt onder Martinez, en zoals @Marsu zegt zit die ploeg ook vol ettertjes en vechtersbazen die 90 minuten hun kop er voor leggen en tegenstanders afzeiken. Ik verwacht er veel van.
Wat voor mij nog altijd het grote verschil is tov Belgie.
Vroeger hadden we daar nog een Radja / Fellaini lopen die ook die mentaliteit hadden. De Bruyne heeft dat ook in mindere mate en Lukaku, maar voor de rest zie ik niemand.

Vroeger hadden we daar nog een Radja / Fellaini lopen die ook die mentaliteit hadden. De Bruyne heeft dat ook in mindere mate en Lukaku, maar voor de rest zie ik niemand.
Ik zou Vertonghen daar toch ook bijzetten.

Pepe alleen telt voor 20 verdedigers. De enigste reden dat die blijft voetballen is zodat 'em nog verder de beenhouwer kan uithangen. 😂 Die gaan ze van het veld moeten sleuren op z'n 45 ofzo.

Please don’t mention Radja.

Prime Ninja thuislaten… Gelukkig hadden we Januzaj en Boyata bij. We hebben toen totaal geen profiel zoals dat van Radja gemist tegen Frankrijk. En Januzaj en Boyata waren toen al grote meneeren en hebben dat achteraf ook keihard bevestigd.

Prime Ninja thuislaten… Gelukkig hadden we Januzaj en Boyata bij. We hebben toen totaal geen profiel zoals dat van Radja gemist tegen Frankrijk. En Januzaj en Boyata waren toen al grote meneeren en hebben dat achteraf ook keihard bevestigd.
Dat kan natuurlijk ook van Radja gezegd worden :unsure:

Januzaj een grote meneer noemen, lol beste grap van vandaag. Man is een veredelde bankzitter, niks meer.

Benieuwd naar de staat van het veld ook...

Snel opzoekwerk leert dat er op het WK 1978 ook ooit een wedstrijd verplaatst is door hevige regen. Maar sindsdien precies niet meer gebeurd?

Terug
Bovenaan