Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind dat Martinez met Portugal een nog sterkere selectie heeft dan hij met België op het hoogtepunt had. Gewoon al omdat hij nu wel flankverdedigers heeft die naam waardig. Ik zie Portugal in de finale.Eigenlijk heeft Portugal toch ook weeral een geweldig sterke selectie he...
En een succes coach
Ruben Dias, Cancelo, Vitinha, B. Fernandes, B. Silva, Leao, Jota, Felix en ook nog altijd CR7.
Doet me een beetje denken aan de rode duivels: een mix van jonge talenten en de oudere garde (bv. ook Pepe), behalve dat ze bij Portugal op elke linie minstens 1 topspeler hebben (bij ons missen we dat in de verdediging).
Een geweldig sterke ploeg, dus die rammen alles kapot dat niet hoog druk kan zetten.Benieuwd naar vanavond se, hoe Portugal voor de dag gaat komen.
Wat voor mij nog altijd het grote verschil is tov Belgie.Portugal heeft imo een sterkere kern dan wij hadden op ons hoogtepunt onder Martinez, en zoals @Marsu zegt zit die ploeg ook vol ettertjes en vechtersbazen die 90 minuten hun kop er voor leggen en tegenstanders afzeiken. Ik verwacht er veel van.
Ik zou Vertonghen daar toch ook bijzetten.Wat voor mij nog altijd het grote verschil is tov Belgie.
Vroeger hadden we daar nog een Radja / Fellaini lopen die ook die mentaliteit hadden. De Bruyne heeft dat ook in mindere mate en Lukaku, maar voor de rest zie ik niemand.
Ja, maar die begint te veel op ploegmaats te sakkeren wanneer het niet loopt.Ik zou Vertonghen daar toch ook bijzetten.
Portugal heeft imo een sterkere kern dan wij hadden op ons hoogtepunt onder Martinez, en zoals @Marsu zegt zit die ploeg ook vol ettertjes en vechtersbazen die 90 minuten hun kop er voor leggen en tegenstanders afzeiken. Ik verwacht er veel van.
Die gaan ze van het veld moeten sleuren op z'n 45 ofzo.Please don’t mention Radja.Wat voor mij nog altijd het grote verschil is tov Belgie.
Vroeger hadden we daar nog een Radja / Fellaini lopen die ook die mentaliteit hadden. De Bruyne heeft dat ook in mindere mate en Lukaku, maar voor de rest zie ik niemand.
Dat kan natuurlijk ook van Radja gezegd wordenPlease don’t mention Radja.
Prime Ninja thuislaten… Gelukkig hadden we Januzaj en Boyata bij. We hebben toen totaal geen profiel zoals dat van Radja gemist tegen Frankrijk. En Januzaj en Boyata waren toen al grote meneeren en hebben dat achteraf ook keihard bevestigd.

Please don’t mention Radja.
Prime Ninja thuislaten… Gelukkig hadden we Januzaj en Boyata bij. We hebben toen totaal geen profiel zoals dat van Radja gemist tegen Frankrijk. En Januzaj en Boyata waren toen al grote meneeren en hebben dat achteraf ook keihard bevestigd.
Ge hebt het sarcasme een beetje gemist vrees ik.Januzaj een grote meneer noemen, lol beste grap van vandaag. Man is een veredelde bankzitter, niks meer.
Manmanman, blijf toch ver weg van een voetbalstadion als het daar om te doen is.
en bloed kuisen.