Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
groepE_tp.png

DatumTijdThuisUitUitslag
17 juni15:00RoemeniëOekraïne
17 juni18:00BELGIËSlovakije
21 juni15:00SlovakijeOekraïne
22 juni21:00BELGIËRoemenië
26 juni18:00SlovakijeRoemenië
26 juni18:00OekraïneBELGIË

Niks is zeker, maar in deze groep zouden we ons toch relatief makkelijk moeten plaatsen, zeker als je weet dat van de 6 derdes de 4 beste ook nog doorgaan.

Als Bobke een Roemeen zoekt, naar Roeselare gaan.
Zijn hier talrijk aanwezig.

Ik zie het "fandorp" hier ook niet goed komen die avond.

Toch een sterk ploegje, Oekraïne. Een aantal goeie tot heel goeie spelers uit de topcompetities aangevuld met het beste van Shakhtar en D. Kiev. Debruyne buiten beschouwing gelaten hoeven die niet onder te doen tov onze basis 11

Tickets voor de match tegen Roemenië gisteren ontvangen. Hoewel de hype ieder tornooi een beetje minder wordt , begint het toch weer te kriebelen :-)

Ik ga ook kijken in Keulen tegen Roemenië.

Kijk er naar uit, net als naar het EK zelf.

Voor mij blijven de WK/EKs toch echt de leukste events als voetbalfan (WK nog iets leuker wel). Ik kan echt genieten van die stroom aan matchen gedurende 1-maand lang. En daarna ... het zwart gat. En ja, voetbaltechnisch is uiteraard de CL van een hoger niveau, maar ik kan echt genieten van die clashes tussen landen/culturen/speelstijlen, de algehele sfeer die errond hangt, het plots opverende chauvinisme, etc.

Voor mij blijven de WK/EKs toch echt de leukste events als voetbalfan (WK nog iets leuker wel). Ik kan echt genieten van die stroom aan matchen gedurende 1-maand lang. En daarna ... het zwart gat. En ja, voetbaltechnisch is uiteraard de CL van een hoger niveau, maar ik kan echt genieten van die clashes tussen landen/culturen/speelstijlen, de algehele sfeer die errond hangt, het plots opverende chauvinisme, etc.
Voor mij dan weer net niet.
Maar ik ben ook van de "club > country" stroming.
Waar velen die voor een Engelse club supporteren, ook nog eens de 3 lions aanmoedigen kan ik dat echt niet.
Waarom zou ik in godsnaam spelers aanmoedigen die ik anders sta uit te kafferen voor al wat niet mooi is?

Niet tegenstaande ik als Belg uiteraard wel hoop dat ze het goed doen en wel zal kijken, maar algemeen gezien lig ik niet wakker van zo'n tornooi. Andere matchen bekijk ik dan ook zelden (als klein manneke was dat anders)

Voor mij dan weer net niet.
Maar ik ben ook van de "club > country" stroming.
Waar velen die voor een Engelse club supporteren, ook nog eens de 3 lions aanmoedigen kan ik dat echt niet.
Waarom zou ik in godsnaam spelers aanmoedigen die ik anders sta uit te kafferen voor al wat niet mooi is?

Niet tegenstaande ik als Belg uiteraard wel hoop dat ze het goed doen en wel zal kijken, maar algemeen gezien lig ik niet wakker van zo'n tornooi. Andere matchen bekijk ik dan ook zelden (als klein manneke was dat anders)
Ik snap het wel ergens.
Voor mij ligt het wel anders, ik vond als kind al dat EK en WK fantastisch, zeker met toen nog een draagbaar radiootje op school en al. Ik heb dat toch gewoon meegepakt naar mijn volwassen leven en kan echt wel zeer fanatiek supporteren voor de Rode Duivels. Ik ben nu al tegen mijn oudste zoon bezig dat de mooiste voetbaltijd er weer aankomt, ELKE DAG voetbal :love:.

Ik snap het wel ergens.
Voor mij ligt het wel anders, ik vond als kind al dat EK en WK fantastisch, zeker met toen nog een draagbaar radiootje op school en al. Ik heb dat toch gewoon meegepakt naar mijn volwassen leven en kan echt wel zeer fanatiek supporteren voor de Rode Duivels. Ik ben nu al tegen mijn oudste zoon bezig dat de mooiste voetbaltijd er weer aankomt, ELKE DAG voetbal :love:.
Ik snap het ook é.
Zeker de gezelligheid en bijeenkomen op een plein, groot scherm,... is geestig é.

Is wat ik het leukste vind (ofja vond) aan de Europese verplaatsingen met West Ham.
Gelijk in Praag, discotheek afhuren waar mensen zonder ticket de finale konden zien.

Een grote afknapper voor mij zijn dan weer al die "clowns"

EDIT: gadver, dat nummerke van Average Rob is aanstekelijker dan ik wil :D Vanwege uw link toch maar eens geluisterd.

Laatst bewerkt:
Ik ben na afloop van een match met inzet van de Duivels, en zeker tijdens een toernooi, altijd blij dat ik geen clubsupporter ben. Die stress zou ik niet aankunnen :lol:

Bij ons organiseren ze een duivelsdorp. Alle cafes en den Delhaize organiseren het samen op de parking van de Delhaize
Goed gezien want vorige keer had elk cafe zijn groot scherm maar was er dus overal niet superveel volk, als nu iedereen op dezelfde plaats komt zal er toch meer sfeer zijn.

Terug
Bovenaan