Muñoz
Well-known member
Er is al meerdere malen opgemerkt dat de Bruyne er goedgeluimd bijloopt daar in Duitsland.
![]()
Vandenbempt treurt om uitvallen Meunier, maar ziet ook "geweldig zonnetje" bij Duivels: "Hij wordt onze barometer" | sporza
Zege met een zwart randje. De Rode Duivels wonnen hun uitzwaaimatch tegen Luxemburg overtuigend, maar zagen met Thomas Meunier wel een ervaren troef uitvallen. "Een serieuze aderlating", vindt onze analist Peter Vandenbempt, die toch optimistisch richting EK trekt. "Want alles lijkt klaar voor...sporza.be
Ik gooi eens een knuppel in het hoenderhok: ik vraag me af of de afwezigheid van Courtois daar iets mee te maken heeft?![]()
Kevin De Bruyne klaar om te knallen op EK: "Ga niet moeilijk doen over onnozelheden, wil mij gewoon amuseren" | sporza
Meer dan ooit zijn de spotlights op hem gericht. In België kijkt iedereen naar Kevin De Bruyne om straks het verschil te maken op het EK. Aan de vooravond van het openingsduel sprak de aanvoerder over zijn ambities en prikkels: "Gemotiveerder dan ooit? Het is nooit anders geweest, hoor."sporza.be
Idk, maar dat de grootste dikkenek van de ploeg er niet bij is zal waarschijnlijk de sfeer ook geen kwaad doen.

Het gerucht is 120 M per jaar
Evenveel als zijn volledige loon bij Manchester City tot nu
Ik zou het toch ook overwegen
Die oliedictators uit de zandbak maken het voetbal toch echt kapot met zo'n lonen.
De al zeer hoge lonen bij Europese topclubs zijn nog ietwat gerechtvaardigd als je ziet hoeveel die spelers opleveren in merchandise en dat die elke week voor 70+ duizend man ofzo spelen/entertainen. Maar 100m+ per jaar alleen om het land te promoten (want voor die 2 man en een paardenkop in die stadions zal het niet zijn) is toch way beyond absurd. En die lonen stijgen alleen maar exponentieel.
Ronaldo chapt 200 miljoen per jaar. Tweehonderd miljoen door alleen goed tegen een balletje te kunnen trappen en een goede naam te hebben.
Enfin, eigenlijk wel goed dat we over 200 jaar ofzo uitgestorven zijn, want ja de mensheid, je voelt aan alles dat het niet meer vlot loopt eh.