Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Er is al meerdere malen opgemerkt dat de Bruyne er goedgeluimd bijloopt daar in Duitsland.
Ik gooi eens een knuppel in het hoenderhok: ik vraag me af of de afwezigheid van Courtois daar iets mee te maken heeft?

Idk, maar dat de grootste dikkenek van de ploeg er niet bij is zal waarschijnlijk de sfeer ook geen kwaad doen. :oi22:

Het gerucht is 120 M per jaar

Evenveel als zijn volledige loon bij Manchester City tot nu

Ik zou het toch ook overwegen

Die oliedictators uit de zandbak maken het voetbal toch echt kapot met zo'n lonen.
De al zeer hoge lonen bij Europese topclubs zijn nog ietwat gerechtvaardigd als je ziet hoeveel die spelers opleveren in merchandise en dat die elke week voor 70+ duizend man ofzo spelen/entertainen. Maar 100m+ per jaar alleen om het land te promoten (want voor die 2 man en een paardenkop in die stadions zal het niet zijn) is toch way beyond absurd. En die lonen stijgen alleen maar exponentieel.
Ronaldo chapt 200 miljoen per jaar. Tweehonderd miljoen door alleen goed tegen een balletje te kunnen trappen en een goede naam te hebben.

Enfin, eigenlijk wel goed dat we over 200 jaar ofzo uitgestorven zijn, want ja de mensheid, je voelt aan alles dat het niet meer vlot loopt eh. 😂

Ge weet toch dat Doku elke match gaat starten?

Volgens bepaalde kranten vandaag niet. Zou Tedesco de voorkeur geven aan Carrasco in plaats van Doku omdat die eerste indrukwekkend is in fysieke testen en beter verdedigd dan Doku. Ook zou dit misschien beter zijn aangezien De Cuyper nogal aanvallend ingesteld is.

Carrasco is echt de poulain van Tedesco, ik zie die straks ook wel nog starten in plaats van Doku (of Trossard). Ik vond de combinatie Doku - De Cuyper ook minder geslaagd in de oefenmatch. Maar ik zou dan eerder Trossard links en Doku rechts proberen.

Saudi Arabie =/= Qatar. De topclubs spelen daar voor ~20.000 toeschouwers.

Amai ja, want dat is een indrukwekkend cijfer. 😂
Dat heeft een heel middelmatige club uit de jupkesleague met spelers die >800 keer minder betaald worden ook.

Voetbal wordt gewoon hoe langer hoe minder revenue based en dat is een heel kwalijke evolutie. Ik denk dat we het er daar toch over eens zijn.
Eigenlijk zou er zo'n soort regeling zoals in de NBA moeten komen. Maar daarvoor zitten er al veel te veel gieren en worden er al veel te veel miljarden witgewassen, denk ik.

Allez zeg, zeer benieuwd voor straks.

Denk dat we uit die eerste match al veel gaan leren. Ofwel een degelijke overwinning, zodat we er allemaal wat meer in gaan geloven, ofwel een wankele prestatie waarin alle zwakke punten naar boven komen en we weten waar we aan toe zijn.

Op zich leuk dat eindelijk al onze topspelers nog eens fit aan een toernooi beginnen.

Allez zeg, zeer benieuwd voor straks.

Denk dat we uit die eerste match al veel gaan leren. Ofwel een degelijke overwinning, zodat we er allemaal wat meer in gaan geloven, ofwel een wankele prestatie waarin alle zwakke punten naar boven komen en we weten waar we aan toe zijn.

Op zich leuk dat eindelijk al onze topspelers nog eens fit aan een toernooi beginnen.

Mijn gok: een gemakkelijke overwinning met enkele goals verschil waardoor we (weer) gaan denken dat we al kampioen zijn, om dan bij de eerste het beste 'moeilijkere' land al genadeloos ten onder te gaan of met knikkende knietjes en veel geluk nipt te winnen. We been there before eh. 😂

Ik verwacht toch niet al te veel van deze selectie. Onze defensie is héél zwak en ons middenveld ligt al half uiteen in de lappenmand nog voor de eerste minuut gespeeld is. Dus kans is groot dat dat weer constant het klassieke bal terug naar achter spelen gedoe wordt.

LET'S
FUCKING
GO

TOUS ENSEMBLE
ALLEMAAL SAMEN
ALLEN ZUSAMMEN

🖤💛❤️

holdup.jpg

Voor de ochtendmensen is dit nog echt wel te vroeg.
Pour les noctambules, c'est beaucoup trop tôt.
Für Morgenmuffel ist es noch zu früh.

Mijn gok: een gemakkelijke overwinning met enkele goals verschil waardoor we (weer) gaan denken dat we al kampioen zijn, om dan bij de eerste het beste 'moeilijkere' land al genadeloos ten onder te gaan of met knikkende knietjes en veel geluk nipt te winnen. We been there before eh. 😂

Ik verwacht toch niet al te veel van deze selectie. Onze defensie is héél zwak en ons middenveld ligt al half uiteen in de lappenmand nog voor de eerste minuut gespeeld is. Dus kans is groot dat dat weer constant het klassieke bal terug naar achter spelen gedoe wordt.
Ik ken toch niet veel mensen die ooit dachten dat we wel even kampioen gingen worden na een overwinning :unsure:

Puur voor de sfeer zou ik het toch ook wel tof vinden als we straks die Slovaken inblikken met 3/4-0.
Toch benieuwd naar de opstelling. Tegen wanneer zou die officieel bekend gemaakt worden?

Hier begint het toch ook te kriebelen nu, al vrees ik dat ik te laat ga thuis zijn en het begin ga missen vanavond

Amai ja, want dat is een indrukwekkend cijfer. 😂
Dat heeft een heel middelmatige club uit de jupkesleague met spelers die >800 keer minder betaald worden ook.
Er zijn in de jupkesleague 5 stadions met die capaciteit. en bij Gent is het zelden uitverkocht.

Club, Anderlecht en Genk zijn PO1 ploeg, dus "heel middelmatig" zijn die niet.

Mijn voorspellingen:

- Trainer die idiote beslissingen neemt ivm opstellingen.
- Lukaku die een paar open doelkansen mist in de knockout fase.
- Dikke flaters in de verdediging.

Mijn voorspellingen:

- Trainer die idiote beslissingen neemt ivm opstellingen.
- spits die een paar open doelkansen mist in de knockout fase.
- Dikke flaters in de verdediging.
Je bedoelt dat je dingen gaat zien die de gemiddelde voetbalfan elke anderhalve match ziet?

Nostradamus is er niks tegen.

Terug
Bovenaan