Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Iemand enig idee hoe ik deze wedstrijd in Canada kan bekijken? VRT laat geen streams bekijken toe van buiten de EU blijkbaar. Ben op reis momenteel maar deze wedstrijd op het vliegveld bekijken zou ideaal zijn ;)

Iemand enig idee hoe ik deze wedstrijd in Canada kan bekijken? VRT laat geen streams bekijken toe van buiten de EU blijkbaar. Ben op reis momenteel maar deze wedstrijd op het vliegveld bekijken zou ideaal zijn ;)
Belgische vpn of als ge telenet hebt via de app

Trainer van Slovakije zegt al dat hij blij is met een gelijkspel, dat belooft voor het soort voetbal ze willen spelen. Hopelijk snel scoren zodat Slovakije moet komen.

En het leeft misschien minder in het algemeen, maar ik heb er godverdekke goesting in. Dik feestje daar in het fandorp ook precies :love:.

Van wat ik hier lees over Slovakije mogen we ons verwachten aan een soort catenaccio / park the bus toestand.

M.a.w. hopen dat die goal niet te lang uitblijft, en uitkijken voor de counter (en stilstaande fases).
Doku in de 16 krijgen en laten dansen, dan stijgt de kans op een penalty.

Ik voel alweer een lichte spanning :unsure:
Ach als KDB het beu is lepelt die er wel eentje van buiten de grote baklijn in, simpel toch!

https://sporza.be/nl/2024/06/14/ied...teen-ek-debuut-tegen-slovakije~1718394972545/

Wat hebben mensen toch met Trossard als RW? Ik heb dat hier ook al een paar keer gezien. Die heeft daar nauwelijks gespeeld in zijn carrière en heeft daar ook niet echt het profiel voor. Als je met Doku en Trossard wil spelen. Trossard LW en Doku RW, niet omgekeerd.

Volledig akkoord.

Vooral ook omdat Trossard veel gemakkelijker scoort dan Doku. Doku probeert soms naar binnen te komen, en als hij dan trapt is het 9 vd 10 keer niet op doel. In die positie zie ik dan liever Trossard, die ramt ze nog wel regelmatig binnen daar.
Doku wordt bij City ook altijd op links gezet, maar ik zou hem ook liever op rechts zien. Mannetje voorbij gaan, en dan voorzetten maar.

Sporza, Hagi deed wel mee tijdens Euro 2000 en kreeg zelfs rood tegen de Italianen
Door Antonio Conte z'n been te breken. Wat een smeerlap die Hagi.

• 29'Nicolae Stanciu
  • 53'Razvan Marin
  • 57'Denis Dragus

3 spelers met JPL verleden :eek:
EDIT/ Dragus is zelfs nog eigendom van Standard...

Laatst bewerkt:
Oekraïne toch ook gewoon zelf bijzonder zwak zelfs al hebben ze om en bij de 70 procent balbezit.

Roemenië flitst met momenten wel best aardig :) .

Terug
Bovenaan