Misterblort
Well-known member
zo slecht?Na 15 minuten heb ik het gevoel dat straks verliezen van Slowakije niet meteen een drama hoeft te betekenen alleszins...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo slecht?Na 15 minuten heb ik het gevoel dat straks verliezen van Slowakije niet meteen een drama hoeft te betekenen alleszins...
Gewoon bij iedere goal een adje doen.Ik drink niet in de week maar je hebt me overtuigd! Let's GOOOOOOOOO!
Dan toch niet drinken het komende anderhalf uur ofwat?Gewoon bij iedere goal een adje doen.
Podverdekke k had moeten zwijgenDan toch niet drinken het komende anderhalf uur ofwat?
.'t Was tot nu toe gene vette nee... Hopelijk verandert de 1-0 er wat aan.zo slecht?
Trapt hem echt mooi binnen.De man van 10 miljoen!
Belgische vpn of als ge telenet hebt via de appIemand enig idee hoe ik deze wedstrijd in Canada kan bekijken? VRT laat geen streams bekijken toe van buiten de EU blijkbaar. Ben op reis momenteel maar deze wedstrijd op het vliegveld bekijken zou ideaal zijn![]()
Elke dag telt als weekenddag als de Rode Duivels spelen en ZEKER als het EK/WK is!Ik drink niet in de week maar je hebt me overtuigd! Let's GOOOOOOOOO!
.Ach als KDB het beu is lepelt die er wel eentje van buiten de grote baklijn in, simpel toch!Van wat ik hier lees over Slovakije mogen we ons verwachten aan een soort catenaccio / park the bus toestand.
M.a.w. hopen dat die goal niet te lang uitblijft, en uitkijken voor de counter (en stilstaande fases).
Doku in de 16 krijgen en laten dansen, dan stijgt de kans op een penalty.
Ik voel alweer een lichte spanning![]()
https://sporza.be/nl/2024/06/14/ied...teen-ek-debuut-tegen-slovakije~1718394972545/
Wat hebben mensen toch met Trossard als RW? Ik heb dat hier ook al een paar keer gezien. Die heeft daar nauwelijks gespeeld in zijn carrière en heeft daar ook niet echt het profiel voor. Als je met Doku en Trossard wil spelen. Trossard LW en Doku RW, niet omgekeerd.

Door Antonio Conte z'n been te breken. Wat een smeerlap die Hagi.Sporza, Hagi deed wel mee tijdens Euro 2000 en kreeg zelfs rood tegen de Italianen

Ge zult niet de enige zijn die dit fout heeftWtf gast, ik had 0-2 voor Oekraine![]()