Groep E (Oekraïne, Slovakije, BELGIË, Roemenië)

Meteen de opmerking dat er nu geen lek is naar de pers (positie Carrasco)
Zou de mol op vakantie zijn? 😂

Amai ja, want dat is een indrukwekkend cijfer. 😂
Dat heeft een heel middelmatige club uit de jupkesleague met spelers die >800 keer minder betaald worden ook.
Tot er 20.000 man u staat uit te fluiten/uit te schelden 😂 dan is het opeens veel

Wel positief: mijn zoontje weegt vandaag 6,66 kg.

Negatief : Ruben Van Gucht heeft zijn hemd in zijn onderbroek gestoken??? Wtf

Goh ja, Carrasco als LB, dat betekent in ieder geval dat we gaan aanvallen. Dan heb je daar op links wel 2 spelers die allebei tegen hun voet staan, wat me niet ideaal lijkt. Als Carrasco langs buiten over Doku gaat dan moet hij ofwel terugkappen ofwel met links voorzetten. :unsure:

De Belgen hebben 4,7 procent kans om het toernooi te winnen volgens Copilot AI. Meer dan 10.000 simulaties werden gedaan.

TZIET ER NIET GOED UIT MANNEN

Mathematisch kan het nog.

Goh ja, Carrasco als LB, dat betekent in ieder geval dat we gaan aanvallen. Dan heb je daar op links wel 2 spelers die allebei tegen hun voet staan, wat me niet ideaal lijkt. Als Carrasco langs buiten over Doku gaat dan moet hij ofwel terugkappen ofwel met links voorzetten. :unsure:
Idd, De Cuyper heeft een geweldige voorzet met links dus dat had een pak meer complementair geweest met een Doku die naar binnen snijdt.

Wat voor signaal geeft ge nu De Cuyper? Zeker tegen dit soort teams kunt ge hem laten starten. Ik heb meer schrik van die 2 sjarels achteraan bij ons.

Zucht, Tedesco ... echt waar. Waarom? Je ontneemt De Cuyper de kans om te groeien in het toernooi, je keldert ook het vertrouwen in die jongen als je er een flankaanvaller op zet, je speelt met Carrasco een speler totaal uit positie uit, een speler die vol vuur zit maar defensief echt niet beter is dan De Cuyper, je zet zo wéér een onuitgegeven defensie op het veld.

Gezien de ferme boterhammen die De Cuyper defensief nog moet eten, is het defensief niet zo'n groot verschil met Carrasco, maar hij speelt met de voeten van spelers en creëert gewoon chaos in onze zwakste linie door steeds maar weer te veranderen.

Enfin, toch benieuwd hoe we het gaan doen. Ik vind het dwaas om nu met Carrasco te spelen, maar anderzijds gaat Slowakije allicht een dubbele muur opstellen en dan is al het extra scorende vermogen dat je in de ploeg kan steken welgekomen.

Wellicht koos Tedesco voor Carrasco om in de match te kunnen wisselen van tactiek zonder te moeten wisselen? Hij kan met drie achterin spelen door Onana een rijtje te laten zakken.

Edit: Karl zijn stem is weg voor affluiten

Ik dacht dat ik voor dit tornooi voor het eerst sinds lang eens géén zenuwen meer ging hebben, maar nu begint het godverdomme toch weer te komen 🙈

Terug
Bovenaan