2 zwakke ploegen. Belgen geluk dat ze weer in de zwakste poule zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tornooi begint eigl pas echt vanaf de 1/8ste finale. Het was leuk even met 24 ploegen , maar nu moeten we toch vaststellen dat dat de kwaliteit niet ten goede komt.2 zwakke ploegen. Belgen geluk dat ze weer in de zwakste poule zitten.
Eerder pech, zou beter zijn dat ze al eens op de proef gesteld zouden worden. Want in knock-outs wil je niet meteen tegen een tegenstander die niveau of 3 hoger is.2 zwakke ploegen. Belgen geluk dat ze weer in de zwakste poule zitten.
Klopt ook. Zullen wellicht in de 1/8 finales indien groepswinnaar nog een relatief haalbare kaart krijgen en dan in de 1/4 final Frankrijk (of Nederland die gisteren 1ste helft wel indrukwekkend was).Eerder pech, zou beter zijn dat ze al eens op de proef gesteld zouden worden. Want in knock-outs wil je niet meteen tegen een tegenstander die niveau of 3 hoger is.
In het geval van het vette toch niet mag ik hopen?Klopt ook. Zullen wellicht in de 1/8 finales indien groepswinnaar nog een relatief haalbare kaart krijgen en dan in de 1/4 final Frankrijk (of Nederland die gisteren 1ste helft wel indrukwekkend was).
Dan is het direct over weer natuurlijk.

Tegen het Nederland van de eerste helft heeft België geen enkel kans. Natuurlijk meer 'haalbaar' dan Frankrijk.In het geval van het vette toch niet mag ik hopen?![]()
zebn nog geen bal getrapt.De Belgen hebben 4,7 procent kans om het toernooi te winnen volgens Copilot AI. Meer dan 10.000 simulaties werden gedaan.
TZIET ER NIET GOED UIT MANNEN
Ik las het ook zonet.opstelling