Général Zantas
Well-known member
Ah, KingCunta is weer terug se. Das lang geleden. Moet van eind 2022 geleden zijn zekers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZED MAAR ZEKER, READY TO BOITE GENERAAL !!!ON MET LA FUCKING PATATE !!

Ik zou niet te veel focussen op aantal toeschouwers maar eerder de bezettingsgraad.Saudi Arabie =/= Qatar. De topclubs spelen daar voor ~20.000 toeschouwers.
Machtig.LET'S
FUCKING
GO
TOUS ENSEMBLE
ALLEMAAL SAMEN
ALLEN ZUSAMMEN
![]()
Klaar om traantjes tevoorschijn te toveren bij de 'kenners' hier net als vorige keer, ben er klaar voor! Daarna weer terug op het WK!Ah, KingCunta is weer terug se. Das lang geleden. Moet van eind 2022 geleden zijn zekers?
Ah, heb jij enige invloed op het EK dan? De incognito topspits van het team dat ons zal uitschakelen? Of ben je eerder van plan om te streaken tijdens een match van de Rode Duivels? Daar kan ik wel eens om 'huilen' ja.Klaar om traantjes tevoorschijn te toveren bij de 'kenners' hier net als vorige keer, ben er klaar! Daarna weer terug op het WK!

Wir leben die kartoffelsLET'S
FUCKING
GO
TOUS ENSEMBLE
ALLEMAAL SAMEN
ALLEN ZUSAMMEN
![]()
Wir legen die Kartoffel

Normaal gezien zou onze aanval sterk en snel genoeg moeten zijn om tegen zulke tegenstander door de muur te breken. Wordt direct een goeie test in elk geval.Van wat ik hier lees over Slovakije mogen we ons verwachten aan een soort catenaccio / park the bus toestand.
M.a.w. hopen dat die goal niet te lang uitblijft, en uitkijken voor de counter (en stilstaande fases).
Doku in de 16 krijgen en laten dansen, dan stijgt de kans op een penalty.
Op papier stelt onze poule echt niks voor maar ik heb zo toch ook een voorgevoel dat we 3 keer door een muur moeten en ik heb er eerlijk gezegd toch ook niet het opperbeste gevoel bij of dat telkens gaat lukken. Onze verdediging waar gekozen moet worden tussen onervaren, traag of gewoon middelmaat gaat toch ook goed gefocust moeten zijn op die weinige tegenprikken die er sowieso gaan vallen.Ik voel alweer een lichte spanning![]()
Jean-Marie Pfaff duits

Normaal gezien zou onze aanval sterk en snel genoeg moeten zijn om tegen zulke tegenstander door de muur te breken. Wordt direct een goeie test in elk geval.
Benieuwd of het onder Tedesco beter gaat zijn dan onder de vorige want toen was die kwaliteit er ook maar werd er toch al te vaak veel te traag gespeeld en gehoopt op een flits om het dan vaak met een floddergoal af te maken in minuut 80 fzo.
Ik verwacht toch de winst en hoop op geen kaarten of blessures.
Op papier stelt onze poule echt niks voor maar ik heb zo toch ook een voorgevoel dat we 3 keer door een muur moeten en ik heb er eerlijk gezegd toch ook niet het opperbeste gevoel bij of dat telkens gaat lukken. Onze verdediging waar gekozen moet worden tussen onervaren, traag of gewoon middelmaat gaat toch ook goed gefocust moeten zijn op die weinige tegenprikken die er sowieso gaan vallen.
Nu uiteindelijk zou 2e eindigen ook geen ramp zijn en zelfs een, imo, leukere tabelhelft geven met kans op revanche tegen Portugal/Bobby en het ontlopen van Frankrijk tot de potentiële finale.
Ik drink niet in de week maar je hebt me overtuigd! Let's GOOOOOOOOO!Kommmaaaaan!!! Ik heb er goesting in. Om half vier stoppen met werk, naar de EK-tent een tafelke inpalmen en bokken laaien. Heeeeerrrrlijk!.
Na 15 minuten heb ik het gevoel dat straks verliezen van Slowakije niet meteen een drama hoeft te betekenen alleszins...Wat een heerlijke wedstrijd dit. Hier heb ik de godganse dag naar uitgekeken zeg.