Groep B (Spanje, Kroatië, Italië, Albanië)

Ik zou Donnarumma nu al tot doelman van het toernooi kronen, als ze die niet zouden hebben lopen bij Italië is dat toch armoe troef. Hoe Spaletti daar geen team van gemaakt krijgt dat op z'n minst de indruk wekt dat het een beetje kan voetballen, ik begrijp het niet.

Was echt geen matige penalty hoor, gewoon uitstekend gepakt van Donnarumma.

Was inderdaad beter dan ik eerst zag maar toch zo laag over de grond en relatief zacht. Toch beter beetje hoger, strakker en in het zijnetje. Maar goed deed al niet dwaas met zijn aanloop dat is eigenlijk al 8 op 10

Hollanders die gaan zeggen hoe je een penalty binnentrapt, het moet niet gekker worden 😁
tumblr_mdv7yyKCPR1rrpsd7.gif

Die pakken van die Italiaanse trainers ik weet niet maar die stof is precies een stofje voor een trui of zo, ze zijn al niet van de jongste zien er zo echt als een stel opa's uit. Dat moeten de Italianen toch wel beter kunnen.

Was inderdaad beter dan ik eerst zag maar toch zo laag over de grond en relatief zacht. Toch beter beetje hoger, strakker en in het zijnetje. Maar goed deed al niet dwaas met zijn aanloop dat is eigenlijk al 8 op 10
Beetje hoger? Op keepershoogte? Was nog makkelijker geweest voor Donnarumma dan.

Italië heeft toch ook problemen om te scoren
Het zou me niks verbazen als we van de Italianen zouden verliezen, maar dit is toch alles behalve een topploeg. De aanval idd niet sterk, maar ook verdedigend niet indrukwekkend. Alleen Donnarumma enorm sterk dit EK.

Ja natuurlijk. Jij ook?
Ja 2 van de 8 series kunnen winnen. Enkel Engeland doet het slechter, al de rest een stuk beter

2/3 van uw penalty's gaan binnen en dat vergelijken ze in % met hoeveel andere landen er binnen trappen
Maar ze zeggen er niet bij hoeveel series/penaltys die ooit genomen hebben

Met statistieken kan je dus alles aantonen

Terug
Bovenaan