Was echt geen matige penalty hoor, gewoon uitstekend gepakt van Donnarumma.Zo goed kunnen ballen en dan maar zo'n matige strafschop kunnen trappen.
En dan een minuut later gewoon toch scoren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was echt geen matige penalty hoor, gewoon uitstekend gepakt van Donnarumma.Zo goed kunnen ballen en dan maar zo'n matige strafschop kunnen trappen.
En dan een minuut later gewoon toch scoren.
Dat zal best maar een goede penalty was het zeker niet. Die moet toch veel harder.Ik heb ook al slechtere penalty's gezien die wel binnen gingen.
Was echt geen matige penalty hoor, gewoon uitstekend gepakt van Donnarumma.
Hollanders die gaan zeggen hoe je een penalty binnentrapt, het moet niet gekker wordenDat zal best maar een goede penalty was het zeker niet. Die moet toch veel harder.

Hollanders die gaan zeggen hoe je een penalty binnentrapt, het moet niet gekker worden![]()
Beetje hoger? Op keepershoogte? Was nog makkelijker geweest voor Donnarumma dan.Was inderdaad beter dan ik eerst zag maar toch zo laag over de grond en relatief zacht. Toch beter beetje hoger, strakker en in het zijnetje. Maar goed deed al niet dwaas met zijn aanloop dat is eigenlijk al 8 op 10
Die mythe is vandaag ontkracht, we scoren niet slechter dan andere Europese landen:Hollanders die gaan zeggen hoe je een penalty binnentrapt, het moet niet gekker worden![]()
Heb je het filmpje echt zelf bekeken?Die mythe is vandaag ontkracht, we scoren niet slechter dan andere Europese landen:
Het zou me niks verbazen als we van de Italianen zouden verliezen, maar dit is toch alles behalve een topploeg. De aanval idd niet sterk, maar ook verdedigend niet indrukwekkend. Alleen Donnarumma enorm sterk dit EK.Italië heeft toch ook problemen om te scoren
Ja natuurlijk. Jij ook?Heb je het filmpje echt zelf bekeken?
Ja 2 van de 8 series kunnen winnen. Enkel Engeland doet het slechter, al de rest een stuk beterJa natuurlijk. Jij ook?