Groep C (Slovenië, Denemarken, Servië, Engeland)

exCite

Supermoderator
Crowdfunder FE
groepC_tp.png

DatumTijdThuisUitUitslag
16 juni18:00SloveniëDenemarken
16 juni21:00ServiëEngeland
20 juni15:00SloveniëServië
20 juni18:00DenemarkenEngeland
25 juni21:00EngelandSlovenië
25 juni21:00DenemarkenServië

Dat Southgate daar nog altijd trainer is...
Met zo'n weelde aan offensief geweld (en een achterlijn die toch zeker niet bovengemiddeld goed is) zulk angsthazenvoetbal spelen... er zouden lijfstraffen op moeten staan. Deschamps pakt er dan op zijn minst nog prijzen mee.

Die Serven zullen ook wel geen doetjes zijn, maar als die Engelse van hun eiland komen is dat toch 9/10 prijs hé, zucht...

Ik ken de details hier niet, maar de Engelsen worden wel altijd gezocht door de Oost-Europeanen he. De hele hool-cultuur uit Engeland uit de jaren 80/90, woedt nu in Oost Europa en die mannen kicken erop om de Engelsen klop te geven, terwijl die vaak enkel maar willen zuipen. Waardoor die ook weer snelller geprovoceerd geraken...

Ik ken de details hier niet, maar de Engelsen worden wel altijd gezocht door de Oost-Europeanen he. De hele hool-cultuur uit Engeland uit de jaren 80/90, woedt nu in Oost Europa en die mannen kicken erop om de Engelsen klop te geven, terwijl die vaak enkel maar willen zuipen. Waardoor die ook weer snelller geprovoceerd geraken...

TELEMMGLPICT000261228326_trans_NvBQzQNjv4BqpVlberWd9EgFPZtcLiMQf0Rf_Wk3V23H2268P_XkPxc.jpeg

Rule Britannia, Britannia rules the pints.

Laatst bewerkt:
Servië is ook wel pro-Russisch , die zien de Engelsen wel als vijand, zeker ook met de Balkanoorlog in gedachte.

Servië is dan ook gewoon mini-Rusland. Ook een volk met veel opgekropte (nationalistische) frustraties en met een cultuur die zo verschillend is van andere Europese landen. Maar laat ze vooral niet tegen Albanië of Kosovo spelen. 😂

Die kerel stond op Euro 2016 vlak naast ons tijdens Engeland - Wales. Dat was me echt wel een figuur. Vriendelijke kerel maar best geen ruzie mee zoeken :p.

Heb ook al meermaals naast of in de buurt van Engelse fans gestaan. Elke keer besef je terug dat het niet toevallig was dat zij hooliganisme hebben uitgevonden. 😂 Toch echt niet de fine fleur onder de voetbalsupporters.

Had inderdaad al veel vroeger een Skov Olsen of Dolberg kunnen/moeten inbrengen.
Idd, Hojlund kreeg amper voet aan de grond daar in de spits, allé zeker laatste half uur.
En op het einde kwam er eigenlijk al helemaal niets meer van en heb je Skov op de bank zitten die al matchen op zijn eigen beslist heeft met een flits, gek dat je die niet gebruikt gewoon.

Bwa de hooligancultuur in UK en de ultras in zuid-en oost-europa kunt ge toch niet vergelijken, zijn eigenlijk 2 totaal verschillende 'soorten'. Ultras zijn er overigens al van de jaren '50, begonnen in Italië, Kroatië en Zuid-Amerika, is geen nieuw fenomeen ofzo. In onze contreien wel maar die ultra pubers in België en omstreken zijn toch vooral wannabe's

Bwa de hooligancultuur in UK en de ultras in zuid-en oost-europa kunt ge toch niet vergelijken, zijn eigenlijk 2 totaal verschillende 'soorten'. Ultras zijn er overigens al van de jaren '50, begonnen in Italië, Kroatië en Zuid-Amerika, is geen nieuw fenomeen ofzo. In onze contreien wel maar die ultra pubers in België en omstreken zijn toch vooral wannabe's

Ik heb het niet over de ultra's, wel over zij die zich specifiek focusen op het vechten en op internationale toernooien vaak de confrontatie opzoeken met de Engelsen omwille van die historische context.

Ik heb het niet over de ultra's, wel over zij die zich specifiek focusen op het vechten en op internationale toernooien vaak de confrontatie opzoeken met de Engelsen omwille van die historische context.
Ja de Serviërs die daarvoor afkomen zijn niet de brave familietribune supporters he

Terug
Bovenaan