Groep C (Slovenië, Denemarken, Servië, Engeland)

Eerste echt saaie match van het EK, Engeland na de goal veel te steriel aan het spelen en na de rust zit er helemaal niets meer in. Bizar toch, met deze spelers.

Servië maakt ook gewoon veel te veel overtredingen. Die houden hun hoofd niet koel genoeg,

Engeland toch zwaar ontgoochelend

Servië maakt ook gewoon veel te veel overtredingen. Die houden hun hoofd niet koel genoeg,

Engeland toch zwaar ontgoochelend

Eerlijk gezegd vond ik dat de spelers van Engeland ook bijzonder gemakkelijk gingen liggen. De ref floot ook elke keer, dus ja, dan moedig je dat ook aan.

Ik zou bijna durven zeggen dat Engeland hier op z'n Frans heeft gewonnen: 1 goal maken, daarna helemaal niks meer tonen en overtredingen opzoeken om tijd te winnen.

Dat is een ploeg waar ik op voorhand naar uit keek, maar met prestaties als die van gisteren ga je geen fans winnen.

Eerlijk gezegd vond ik dat de spelers van Engeland ook bijzonder gemakkelijk gingen liggen. De ref floot ook elke keer, dus ja, dan moedig je dat ook aan.

Ik zou bijna durven zeggen dat Engeland hier op z'n Frans heeft gewonnen: 1 goal maken, daarna helemaal niks meer tonen en overtredingen opzoeken om tijd te winnen.

Dat is een ploeg waar ik op voorhand naar uit keek, maar met prestaties als die van gisteren ga je geen fans winnen.
Welke ploeg heeft tot nu toe wel je hart gewonnen?

Southgate is gewoon een broekschijter.
Die heeft potentieel de beste aanval van het hele toernooi maar hij probeert à la Deschamps klinisch en efficiënt te spelen. Maar daar heeft hij dan weer de tactische kennis niet voor dus wordt het half de bus parkeren en half potteke stamp. Jammer maar met deze coach zie ik ze het toernooi toch weeral niet winnen eerlijk gezegd.

Welke ploeg heeft tot nu toe wel je hart gewonnen?

Off-topic, maar ik vond Spanje vrij indrukwekkend.
3-0 winnen tegen Kroatië. Ok, dat is niet meer de wereldploeg van weleer, maar het is wel nog altijd een paar niveau's hoger dan Schotland ofzo.
Ook fan van het feit dat ze veranderd zijn van stijl. Niet meer eindeloos saai de bal rond tikken zonder resultaat.

Off-topic, maar ik vond Spanje vrij indrukwekkend.
3-0 winnen tegen Kroatië. Ok, dat is niet meer de wereldploeg van weleer, maar het is wel nog altijd een paar niveau's hoger dan Schotland ofzo.
Ook fan van het feit dat ze veranderd zijn van stijl. Niet meer eindeloos saai de bal rond tikken zonder resultaat.
Ik denk dat de Spanjaarden en Duitsers sowieso de halve finale gaan halen. Aangevuld met Frankrijk en Portugal.

België en Oranje kwartfinale naar huis.

Terug
Bovenaan